Haha ik ook
Dan ben je een beste tijd bezig. Succes!
Ik ga ook vanmiddag een afspraak maken, ik ben weer aangestoken sinds gisteren.
Dat is grappig.
Hahah
En wat gaat te worden?
Some fucked up shit denk ik.
Ik wil meer chaos op mijn lichaam.
Ah. Toch dat piratenschip. Top.
Een portret van jezelf dus?
edit: ik dacht even dat er nog het woordje “up” tussen stond. Mijn kippigheid maakte deze opmerking een stuk onaardiger dan ik hem bedoelde.
Ben ik erg benieuwd naar haha
Ja. En “smikkelbips” over mijn linkersleutelbeen. Maar niet uitgelijnd, want dat ben ik ook niet.
“I may be a puzzle, but I like the way the parts fit” hatseflats schuin over mijn pens.
Zulke dingen. Ghetto shit, ik houd ervan .
Ik overweeg een groot hakenkruis op mijn linkerborst, met op mijn rechterborst een boek waar dan geen “Mein Kampf” op staat, maar “Groot Woordenboek der Nederlandse Taal” om indruk te maken op de andere taalnazi’s in de cel.
Op mijn buik staat dan “Dikke Vandalen” vanwege mijn postuur en mijn baldadige aanvaringen met agressieve bushokjes.
We vergeten mijn blanke gedegen opvoeding in een vrijstaand huis in de suburbs even voor het gemak.
I like to keep my street cred, thanks.
Traantje naast je oog laten doen dan?
Ik werk op een R&D lab Kroepoek. Ik vind tattoo’s in het zicht voor kampers en mijn managers vinden tattoo’s voor kampers.
Dus dat.
Traantje naast je oog is toch als je een moord hebt gepleegd?
Nou, dat is dan passend voor iemand die iedereen doodgooit met Rolexfoto’s.
@Han doe er nog eens eentje! Je weet vast wel een manier om zogenaamd on-topic een Rolex erin te gooien.
Ik ga een tekst over mijn schouders nemen naar aanleiding van een foto die ik van je zag met je horloge toen ik op mijn telefoon was tijdens een avondwandeling. Ik was er zo van ondersteboven dat ik er even van stil moest staan. Gelukkig maar, anders was ik onder een auto gekomen! “Last night a DJ saved my life.”
Dus jij zit met een wetsuit aan, op het lab? Een soort @FransT maar dan zonder #wiedzjammie op de koptelefoon.
Maar even on topic Hanneman. Wat vindt je wederhelft er van?
Je tattoo is toch al klaar? Je stuurde mij er gisteren een foto van.
Van de huidige kleurplatenpotpourri of van wat je van plan bent?
Ja sorry. Ik zal geen plaatjes van veren op de onderarm meer doorsturen. Misschien leuk om er nog een mooie tekst bij te zetten?