Uitspraken van je wederhelft

Beide. Ze dacht eerst dat ik over het tweede een grapje maakte.

En toen zag ik haar gezicht vertrekken. Echt flink vertrekken.

:joy:

2 likes

Volgens mij was dat wel het idee er achter. Maar al die rappers die dat tegenwoordig ook hebben hebben alleen beats gemurderd :wink:

3 likes

@HanDavinci Wees voor altijd mijn held. Neem deze op je borst.

15 likes

image

14 likes

:angry: en ik maar denken dat Japanners tattoos wel ok vonden.
Met die hitte afgelopen zomer liep ik dus als enige rond met lange mouwen en een boordje dichtgeknoopt :confounded:
On Topic : mijn vrouw vind alles prima qua tattoos. Gooi alles maar vol schat, hoor ik dan. Maar geen kleurtjes. Of bloemetjes. Snoopy. Het liefst donker en duister…dus dat komt goed uit :clown_face: i like dood-en-verderf :clown_face:
One love :v:t4: yah ever living ever faithful

En on topic qua horloge uitspraken : :neutral_face: geen.
Interesseert haar ook niet. Ze heeft al jaren een DJ , goud/staal, en die gooit ze echt letterlijk in de la. Met sleutels erbij. Op een jubilee die zo uitgelubberd is als …verzin maar iets smerigs.

4 likes

Over het algemeen kom je over als goed geïnformeerd, maar ik heb geen idee waarom je dit zou denken. :joy:

1 like

Tattoo’s zijn voor de yakuza of niet?

3 likes

Dat ja. Zit je volgend jaar dan bij de Zomerspelen in Tokyo!

En jahaa, jij zit bij het raam…

1 like

Nou ja…de halve wereld loopt rond met een Japanse sleeve. Op elke hoek van de straat zit een tattooshop met Japanse tekeningen en/of Japanse artiest, dus tja…dat dus. En nooit gegoegeld hoe ze daar over dachten.

In Japan wel :laughing:
Ze accepteren dat de westerse wereld er geen moeite mee heeft, en ook zij zien Messi en Bieber op tv, maar ook die 2 worden gewoon het zwembad in Kyoto uit gebonjourd.

Tuurlijk. Lange mouwe ouwe :sunglasses: en gewoon niet naar de sauna daar. Hebben we toch geen tijd voor met ons drukke schema, denk ik zo.
Nog 11 dagen, dan horen we hoe of wat :tada:

2 likes

Ja, ik kan me er ook wel iets bij indenken dat je daarom verwacht dat ze er coulant over zijn. Voor mij was het heel vanzelfsprekend hoe ze erover denken, maar dat zal denk ik komen doordat ik op de middelbare school met een kliekje hing waarvan een aantal nogal georiënteerd was op Japan. Casettes met Japanse tekenfilmseries en stapels stripboeken met de post laten komen, verkleedpartijtjes met een rollenspel organiseren, je kent ze wel. :wink:

1 like

:thinking:

:cowboy_hat_face:ok
Wij noemen dat gewoon een kinky swingersparty met een dresscode.

3 likes

Een cowboy hadden we er ook bij. :slight_smile: Ik had mijn driedeel aan en was een maffiabaas.

1 like

Dat vind ik net ff iets te zwaar gewogen maar wat wel, als het ff kan uit het zicht idd.
Zeker met functies waar je in contact staat met klanten oid.
Zelf heb ik geen tattoo maar mijn vrouw staat van top tot teen onder. Maar met uniform aan zie je er 0.
Dus op straat of tijdens haar werkzaamheden in haar onderwijsinstelling is er geen mens die er wat van ziet… prive, boeie wie het wel of niet ziet.

Ik neem in de regel zelf ook geen mensen aan die zichtbaar vol staan. Als het in polo zichtbaar is, helaas. ( Uitzonderingen daargelaten )

On topic,. Niks te melden.

4 likes

Ik denk erover om binnenkort mijn oude/langjarige/huidige vlam te vertellen dat iemand van het forum een afbeelding van mij op z’n lijf heeft staan en dat hij Han heet. Maar ik weet het nog niet zeker.

3 likes

Gewoon doen. Dan denkt ze dat je speciaal bent.

2 likes

Lekkâhh. Beetje a la Christie Mack?

Straks ruzie omdat die naam en fotos nu in de geschiedenis staat, haha.
Rug, bovenbenen met zij tot aan borst (1borst aan zijkant stukje mee genomen) is 1 groot kunststuk.
Niks in nek, onderbenen of onderarmen en oom niks op haar buik of billen.

Edit, Whahaha bekijk ff of ik fotos had om jw door te appen… maar onderbenen staan ook vol zie ik…

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Als alleen haar gezicht vertrekt valt het nog mee. Als ze helemaal vertrekt is dat een fikse tegenvaller. Tip: Laat nooit een naam op je lijf vereeuwigen, m.u.v. je eigen naam (hoewel dat weer pathetisch wordt).

1 like

Fixed that for you :ballot_box_with_check:

1 like