Door de berichten op dit forum vermoedde ik al dat je een rare snijboon bent, maar nu weet ik het zeker. Een uit hout gesneden vrouw

Hahahahahaha. Ik dacht hetzelfde, je was mij voor.
Maar deze hanneman is helaas “south of haven”.
De horlogeforum hanneman gelukkig nog niet.
Exact
Ik zie dat zij op haar Ipad ‘weer’ op een site zit met van die chique tasjes en luxe schoenen. - ze klikt een paar pumps aan en ik zie een onmogelijke prijs verschijnen.
Ze heeft niet door dat ik het zie en zonder op te kijken zegt ze luid: “Schat, wat kostte jouw laatste horloge ook alweer?”
Zoveel als je makeup verzameling?
Moest 'r even googlen maar had de juiste in mn hoofd. Ook wel Christie Smack genoemd na haar aanvaring met Warmachine
“Waarom zou je een duur horloge kopen, zo’n Michael Kors horloge is even mooi!”
“mag ik die panda even lenen voor vandaag?” (omgekeerde panda, handopwinder, jaren 60)
Is het dan toch besmettelijk?!?
“Wanneer heb je weer eens een mooi horloge, die laatste zijn allemaal fucking lelijk”
Bedankt schat.
Rolex meer aanzien voor je geld dan Seiko…
Ik heb twee Seiko’s en er komt nog wel een Rolex in de redelijk nabije toekomst vermoed ik. De vraag is alleen nog even welke datgaat worden.
Ze zat dit weekend te bladeren door een magazine en zei: “hey, is dit niets voor jou?”
Bleek het een Patek Philippe advertentie te zijn. Ik heb maar snel gezegd: zeker, doe die maar voor kerstmis
“Van alle gekke hobby’s die je kunt hebben ben ik blij dat je van horloges houdt en niet treintjes spaart ofzo…”
Zelfs al in ‘jargon’, heel goed
Kijk schat, deze Rolex zou ik misschien ooit in de toekomst wel willen kopen.
Ohw, die is wel mooi, wat kost die?
Ehhhh, € 8800,- nieuw.
Jeetje wat een geld, ik zou het heel erg vinden als je dat zou uitgeven aan een horloge.
Ik,( lijstje maken doet van horloge aan en verkopen in 2018)
In 2018 heb ik ook € 8000,- uitgegeven aan horloges, inclusief die van jou, maar ook voor € 1500,- weer verkocht.
Zij: ik had dit helemaal niet willen weten!
Pas de garage uitgeruimd.
Daarin onder andere een doos met zonnebrillen. Twee daarvan van Chanel. En ergens rond de 50 paar ongebruikte schoenen (sommigen goed als nieuw). Ook nog dure jassen van bv “2 winters geleden” (dat kan je nu natuurlijk niet meer dragen…)
Ik: "Met een horloge heb je er tenminste plezie…"
Vriendin: “STOP. Ik wil het niet horen”
Omdat ze wel eens over die horloges begint (niet dat het haar echt stoort) en het op dat moment even pijnlijk duidelijk werd hoe hypocriet dat eigenlijk is.
Ik heb nou al meerdere malen uitgelegd dat “kleine” maten stijlvoller zijn en toch blijft ze volhouden dat ze de mini horloges maar lelijk vind.
tja…
Heerlijk, zo’n objectieve blik.
En zij voelt zich minder schuldig over sieraden van 2+ dankzij wat ik deel over onze hobby. HF bedankt, dit werkt.
Vanwege haar afkeer van Pruisen vermoed ik dat jij je horloges het beste weer op een nato met bloemenprint kan zetten. Gegarandeerd succes!
En voor een degelijke mening over de Jaeger: het is een veryuppiede Cartier… …