Uitspraken van je wederhelft

Ik: we gaan uit vanavond. Waar is je Rolex?
Zij: o, die heb ik thuis vergeten. Heb jij dan geen klein horloge wat ik vanavond aan kan? Je had toch ook ergens nog zo een kleine Patek?
Ik: jij hebt een pols van 14,5cm, dat bandje past je niet.
Zij: je kan daar toch vlug een van die bandjes opzetten die je voor mij hebt laten maken?

15 minuten later…> zie foto

30 likes

:sunglasses::joy::joy::rofl:

1 like

Haha ja, dit vraagt om verduidelijking. Het gaat om een Rolex die ze van mij gekregen heeft maar vaak “vergeet” aan te doen om het een handwinder is. Dus meestal de Swatch op de pols want die doet het altijd…

1 like

Het zou pas echt wat zijn als die zandloper ook “loopt” en als je op de kop gaat staan, dat ie weer terugloopt.

1 like

Haha ik zou me kapot schrikken als die dat zou doen.

Afspraak is verplaatst naar morgen ochtend btw.
Tatoeëerder had een begrafenis.
Post wel ff een foto na de 1ste sessie van morgen

Geen wederhelft maar een vriend gisteren:

Hij een DW om, ik vroeg: “wat voor uurwerk zit hier nou in, quartz toch?” (was een zonder sec wijzer)

Hij: “weet ik veel, gewoon een die een heel rondje draait” :stuck_out_tongue: :smile: :laughing:

4 likes

Tjemig, zit je nou weer naar dat ding te kijken? Wanneer was je ook alweer jarig?

1 like

Even een belangrijke tip, vertel je partner indien mogelijk helemaal niet wat je horloges kosten. Mijn aanstaande ex is er heilig van overtuigd dat ik voor 40k aan horloges heb… en nu moet ik gaan bewijzen dat dit niet zo is.

23 likes

Note to self: niet trouwen :joy::joy:

2 likes

Haha ouchhhhh, dat is achterblijven met een knip van uienleer.

Dit lijkt me een leukere optie.

1 like

Elke dag macaroni eten, Han? Lijkt je dat een leuke optie? :joy::joy:

1 like

Deze behoeft uitleg. Voor mij tenminste.

Ik ben er nog niet uit of ik je nu Broekie of n00b ga noemen, maar als jij gaat trouwen onder huwelijkse voorwaarden kun je je vermogen gescheiden houden van elkaar.

Aanrader. Tenzij je met een rijke cougar trouwt. Dan niet.

Broekie-n00b.

8 likes

Is de nieuwe standaard situatie toch?

1 like

Ja

Deniz is een nep Italiaan.

3 likes

Ojee , daar gaan we weer. Mijn vrouw toen ik vanmiddag mijn Tudor naar de AD bracht.

( geloof wel dat ze gelijk krijgt overigens)

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

Oei! Sterkte!

Dat is een beetje frauduleus :wink: