Nee, dat is onaardig/niet leuk.
Ja maar, de basis van een goede relatie is toch eerlijkheid?
Dus bewust liegen voor het geval dat het mis gaat… gaat er bij mij niet in hoor.
Alsnog STERKTE!!!
Dit dus, ALTIJD doen en elke x aantal jaren even een update maken bij de notaris.
Geeft rust en als er ergens een BOM gaat ontploffen scheelt het echt een hele hele hoop gezeik.
Uitzwaaien en gaan met JOU spullen, klaar.
Edit
Dit gaat me op de een of andere manier geld kosten
“Ik hou wel van C horloges geloof ik”
“??”
“Ik heb een mooie Cartier en een mooie Chopard gezien”
…
Oehhwww Wat zou men het zwaar hebben met iemand die; drie jachten, drie joekels van huizen , drie miljard en drie prive vliegtuigen zou hebben. Dat is echt geen doen, pfieuwwwww.
Zo veel mooie dingen in 1 zin, tattoo’s, uniform, onderwijzeres…
Mijn tekst is aangepast.
De nieuwste uitspraak van mijn wederhelft is dat ze er maar geen uitspraken over doet.
Mijn uitspraak over mijn wederhelft: dat ik bang ben dat ze na mijn overlijden, ze mijn horloges gaat verkopen voor het bedrag waarvoor ik had gezegd dat ik ze had aangeschaft!
Geil he… ehmmmm ik bedoel ja idd mooie dingen
Nu twee jaar later, lig ik in scheiding (gezien de uitspraken, misschien niet geheel onverwacht). Mijn tip voor de community, als je nog op zoek bent naar een partner, check in een vroeg stadium hoe ze staat ten opzichte van jouw horloge hobby.
Mijn nieuwe vriendin droeg zelf al een Rolex*…
(*En is de liefste vrouw ooit)
Hoe is dit afgelopen?
Mijn nieuwe vriendin (3 maandjes nu ) vind het geweldig en is blij om te zien dat haar paar kettingen van 1k-2k in het niet vallen bij mijn uitgaven en plannen.
Nu moet ik wel zeggen dat ze de Day-Date ruk vind, maar… ze is aangestoken door het vintage gevoel. Ze vroeg laatst;'hey, wat moet een 1988 Cartier Tank kosten… en kan ik daar iets op inruilen?.. ik bedoel… wil jij mij helpen wanneer ik zover ben?
Deze houdt van mooie spulletjes en ze snapt het
@AstonMartin, helaas hou ik van horloges en jurkjes, schoenen, parfum…Soms zit ik dan ook met een dilemma, koop ik nou die nieuwe handtas of dat horloge, tja allebei dan maar. Verdorie ik zou echt dringend een rijke vent moeten zoeken.
Als ze ook nog eens goed kan koken…
Heiligschennis! Praat haar een Rolex aan. Kunnen jullie samen shinen
Dit kan niet. Je kiest Rolex niet, Rolex kiest jou.
Ik heb haar één avond die 16014, nu van @flowert, met linnen plaat omgehangen en ze zei; oke, ik voel wat je bedoelt, maar dit is niet voor mij gemaakt.