Uitspraken van je wederhelft

Laatst schreef je ook al dat je ook in was voor een ruil…:wink:

2 likes

Klopt, af en toe eens een aantal weken wijvenruilen lijkt me best goed! Merk je dat 't op een ander ook altijd wat is én ga je ze toch terug missen.

Ik zie veel gelijkenissen met een horlogehobby :blush:.

3 likes

Missen? Klopt, maar intussen heb je het toch leuk gehad…

1 like

Catch & release heet dat geloof ik? :joy:

4 likes

Flipperitus klinkt bij deze dan wel ineens als een vieze ziekte.

2 likes

Dat geloof ik meteen! D’r mening is wat gekleurd als voormalig overbuurvrouw van ene heer Bauer :wink:

Ik dacht dat je niet meer zou kopen?!? Is die nieuw? Heb ik nog niet gezien. Hoeveel heb je er nu eigenlijk?

2 likes

Ah dit is geen leuke. Dit maken we allemaal dagelijks mee. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

2 likes

Eens in de zoveel tijd krijg ik nog wel de vraag of ik nog een leuke horloge heb gezien. Zal wel het voordeel zijn van een instappende dame terwijl je al een goed gevulde koffer in het bezit hebt.:+1:

DE uitspraak van vandaag; “ ik wil het woord explorer vandaag niet meer horen, draag eerst die andere twee maar wat langer…”

1 like

Vandaag m’n nieuwe Glycine Airman bij het postagentschap opgehaald.
Twee uur later, vrouw komt thuis.

Ik: 'kijk schat, dit is het horloge wat ik een maand geleden had besteld".
Zij: “Oh… als je niks had gezegd dan had ik het niet eens gemerkt”.
Ik: 'euhhh…".
Zij: “als ik een paar nieuwe oorbelletjes in heb dan zie je dat toch ook niet?”.
Ik: (in gedachten) “je hebt gelijk”…

9 likes

Ik: Kijk, dit is mijn nieuwe horloge, heb wat meer betaald om deze op stalen band te hebben. Ik dacht laat ik dat eens proberen en kijken hoe het staat en draagt!

Zij: Hè bah, ik vind een stalen band echt ordinair. Past niet bij je. Waarom doe je niet zo’n bandje als op dat andere horloge? Dat staat echt mooi en stijlvol.

Ik: * opent Chrome en bestelt een nieuwe MN strap *

4 likes

Ben nog even aan het bijkomen…
Liet even zien welk horloge ik wil kopen…
Eerst was het van, je bent er nog niet (doelstelling) en toen de foto’s op Chrono…

Wel een leuk horloge… Voor het eerst dat ze positief is, meestal hoor ik, die heb je al, je draagt hem nooit…

En toen kwam toch de sneer, die je niet draagt kan je net zo goed verkopen, kunnen we leuke dingen van doen. Ik wist het…

1 like

Inderdaad verkopen, een ander geeft hem misschien wat meer tijd om de pols. En het geld blijft natuurlijk binnen de hobby, dus hop, die nieuwe horloge die je aan het bekijken was. Naja, die had je natuurlijk al “voorgeschoten”, dus dan maar aan dat andere horloge wat je eigenlijk ook al een tijdje wilde.

1 like

Meestal duurt het bij mij een paar maanden, dan begint het weer… en het zoeken is zo leuk.

1 like

Vind ik nog lang.

Heerlijk, maar voor de wederhelft onbegrijpelijk!:astonished::grin:

Leg haar maar uit dat het voordeel van horloges is, dat je ze kunt verpatsen. En dat dit met haar schoenen, tasjes, etc niet zo makkelijk wordt.

Tja handtasjes kunnen tegenwoordig meer waard zijn dan sommige horloges :wink:

1 like

De vrouw die zoiets bestelt, kan beter een goede psychiater zoeken.
Dan ben je niet goed snik.

?Doen vrouwen nu ook al wie het verste kan plassen? De ondergang is nakende!

1 like

Naja stijgen net zo hard in waarde als een PP 5711, kocht mijn vriendin er maar een :laughing: