Uitspraken van je wederhelft

Wat let je? Wanneer is ze jarig :slight_smile:

1 like

Die van mij ook! Maar wel met een blik er bij van… je gaat me toch niet teleurstellen hè…denk aan alles wat we nog moeten kopen etc

1 like

De mijne zegt het zelfde met haar mond! Haar ogen zeggen net iets anders…

1 like

Mijn vrouw gaat gewoon stofzuigen als ik met mijn horloges aan de gang ga :wink:

4 likes

Mannen doen wie het verst kan plassen.
Vrouwen doen wie het hardst de creditcard kan maxen.

Uiteraard doen vrouwen dat wel stilletjes.
Als vrouwen die creditcard niet proberen te maken, zijn ze volgens mij meestal van het type dat elke cent gespaard moet worden. Mijn vrouw heb ik inmiddels geleerd dat ze een beetje moet leven, al dat geld alleen maar oppotten is zonde. Een beetje sparen voor later, onvoorziene uitgaven of een duur item af en toe moet kunnen. Maar na een bepaald bedrag, dan moet het weer gaan rollen.

O ja, horloge 2 snapte ze al niet, horloge 3 was eigenlijk echt not done. Horloge 4,5,6 was ze wat gepikeerd… nu heeft ze zich er semi bij neergelegd.

3 likes

Dat vind jij omdat je er niks mee hebt, daardoor er geen gevoel bij kan plaatsen en dus het al snel te gek voor woorden vind.

Ik vind het ook bizar duur hoor, maar ja. Als mijn vrouw er een gevoel bij heeft , het prachtig vind en trots is om het te kunnen en mogen mee sjouwen moet ze het lekker zelf weten en aanschaffen.

Nee slaat nergens op, elke handtas boven de zeg €500 is onzin.
He, dat vind ze andersom ook van elk horloge boven de €500…
Ieder zijn ding, lekker laten en vooral lekker van genieten.

Laatste uitspraak hier van mijn vrouw was,
" alsjeblieft , jou blik bij dit horloge kon mij niet anders laten doen dan hem voor jou te kopen"

Dit dus ondanks ze er niks mee heeft en het al snel onzinnig duur vind. Maar dat maakt niks uit, ik hou ervan en dus gunt ze mij dat.
Met andere woorden, een onzinnig dure tas in mijn ogen mag ze kopen zonder een psychiater te bezoeken.

5 likes

Wat is het dunste boek ter wereld ?
2000 jaar duitse humor !!
Bb

4 likes

Wellicht eerder een afspraak met de bank? :wink:

2 likes

Om daglimiet betalingen/pinnen te verhogen.

Als ze via creditcard of lening iets koopt dan , ja dan gaat ze de grenzen voorbij.
Kan in mijn ogen echt niet.

2 likes

En dat is ook zo.
Na mijn Astron ben ik dan ook in therapie gegaan.
En zal het nooit meer doen, fingers crossed

2 likes

je bedoelt: in therapie gaan? (nooit meer doen)

3 likes

Grgr…
Net een nieuwe aanwinst, trots als een aap.
Mijn vrouw,
“Ja nu zie ik het, hij is grijs, wel een leuk klokkie…”

2 likes

Welk gedeelte van haar observatie klopt er niet? :wink:

fd9fd567a839fe1b8e9ce5ee5e472f559c41c43b_1_468x500

1 like

Het is de toon die de muziek maakt, was behoorlijk denigrerend zeker de manier waarop ze klokkie zei😉

“Net als je haar schat” :thinking::face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Ik betaal regelmatig met mijn creditcard, welke grens ga ik hiermee voorbij? :thinking:

1 like

+1 en elke maand netjes mijn creditcard rekening betalen.

Heb eens 5.5 maanden na aanschaf van mijn MacBook een espresso via het toetsenbord laten verdwijnen, dankzij de 6 maanden verzekering via de creditcard maatschappij kostte de reparatie me nauwelijks iets

5 likes

Mijn vriendin net: Ik heb uit ons WhatsApp gesprek 584 horlogefoto’s verwijderd en we zijn net een half jaar samen.

Heftig dit. I regret nothing.

28 likes

Zij misschien wel :joy:

5 likes

Of voor ik met vakantie ga alvast wat geld erop zetten. :slightly_smiling_face: