Uitspraken van je wederhelft

Ze hangt hier allang rond natuurlijk. Ik denk onder de naam @woutje @BadBartje58.

4 likes

Audemars Piquet, Han? Hoeveel biertjes zitten er al in, of was je verblind door die diamanten lunette :sweat_smile:

2 likes

Eens.

Haha! Dat mag ze niet van mij. En daar komt bij dat Rolex niet haar merk is. Zij houdt van ingetogen klasse, ik…iets minder.

Dan neemt niet weg dat indoctrinatie een krachtige tool is.

Ik denk dat ze na een half jaar met mij meer Rolex modellen op kan noemen dan de gemiddelde HF’er :.


(Ze is de docente).

12 likes

Uhuh.

Screenshot_20190910-163705_WhatsApp

2 likes

There, I fixed it.

3 likes

Ze weet dat het is toegestaan in Whatsapp om een volledige zin in een keer te tikken, he?

Gohdomme, ik zou gek worden van dat ge-bling bij elk bericht :roll_eyes:

8 likes

Kwestie van je notificaties en geluidjes uit. Anders is het echt niet te doen met die meiden. Gewoon een tip.

2 likes

Mijn echtgenote tikt keurige zinnen hoor, van meiden heb ik geen “last” meer :wink:

1 like

Goed bezig. En nu een glaasje sherry, je Spaanse sloffen aan, tandjes poetsen en naar bed. Opa :joy:.

6 likes

Klinkt als een goed plan :grin:

In de jaren 90 noemde ze me overigens al opa (ik ben van '70) maar dat kon ook best met de inname van jenever te maken hebben :thinking::blush:

Welterusten!

2 likes

Leuke blingbips bezel!
Die bijnaam geeft ‘m toch een ander gezicht

3 likes

"Wauw die is echt heel mooi!"
Gevolgd door een
"Maar zou je niet eens gaan sparen?"

De kosten voor mijn spaarrekening zijn hoger dan de rente die ik ontvang.
Het kost me hoe dan ook geld. Dan kan ik het maar beter goed doen hehe.

1 like

Ook bij mij zijn de reacties veelal niet van de lucht :grimacing:. Mijn vrouw vindt het leuk om meerdere horloges te hebben, waarbij de duurste nu een Michael Kors is van € 360,-! En dat vond ze al duur.

De reacties die ik dus krijg zijn:
_“Ik zie het niet hoor, dat zo’n horloge € 2000 kost”

_“ Ben je gek! Van dat geld kan onze dochter later een jaar studeren! Of gevarieerd met…daar kunnen we van op vakantie!”

Kortom nog wat werk aan de winkel :joy:

3 likes

Maandag verteld dat ik mee doe met de HFLE. Ik geloof dat er nog wat wantrouwen bij de wederhelft heerst…

  • “Dus je weet niet hoe hij er uit ziet?”

Nou… De papieren versie heb ik …

  • “Papier ?!?”

Ja, het voorbeeld. Het horloge wordt is speciaal ontworpen door een Utrechtse horlogemaker. Die heeft dit wel eerder ged…

  • “En die ga je kopen?”

Nou. Eigenlijk heb ik 'm een tijdje geleden al gekocht. Hij wordt vrijdag pas gepresen…

  • “En dat geloof je zelf?”
26 likes

Als je het zo opschrijft… :joy:

2 likes

Ik vind het wel erg leuk dat ze lekker mee lult en interesse heeft/toont in de horloges…
Lekker samen over keuvelen.

Mijn vrouw heeft er weinig mee.
Ze weet niet eens welke horloges ik allemaal heb.
Het is dus amper onderwerp van gesprek …

Ze vind het wel leuk om te kopen voor mij, dat is jullie al opgevallen gok ik zo.
Ze is erg van het geven aan mij en anderen.

Als we een juwelier/AD in lopen wat ze overigens wel graag doet dan doen we wel altijd even samen neuzen en passen en wilt ze graag weten wat ik echt mooi vind.

2 likes

Zit ze straks te surfen op internet, komt ze een website tegen met allerlei chinese horloges. Ah, ja dit tikt alle vinkjes aan van wat hij leuk vind, $40 is een leuk prijsje. Waarom komt hij telkens mij horloges van 500 euro of meer aan? $40 is toch ook top. Klik bestel…

“Leuk he!”, “uh ja”, “Hij was $40. Voortaan hoef jij dus niet meer zoveel uit te geven”.

3 likes

Haha…
Maar nee.
Die van mij is een luxe paard, 40e voor een horloge is geen horloge.

1 like

Wees nou maar blij, daardoor vreet jij ook goudomrande biks in plaats van dor gras. :joy::shushing_face:

@flowert wat zei jouw wederhelft eigenlijk over je rootbeer?

Hihi… klopt.

1 like