Uitspraken van je wederhelft

De dochter: wat? Nu weer een nieuwe horloge?? Hoeveel heb je er nu al. En wat kost die? Ja, want ik moet toch weten als je dood neervalt, wat dat allemaal waard is :grimacing::slight_smile:️ De vrouw: wauw, heel mooi…maar ik heb dat lichtjes gemanipuleerd door haar een datejust cadeau te doen enkele maanden geleden. Iedereen gelukkig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb je je 13 jarige dochter even op je account gelaten?

1 like

Die idd 13…
Die mag onder geen voorwaarde met mijn telefoon in de weer.

Nee, ik lachte zachtjes zodat ik mijn dame niet zou wekken.

3 likes

Dan zou ik mijn hele klas moeten laten nablijven… In jouw stadje nog wel… Van nep AP’s, Rolex’en, Omega’s tot aan nep Casio’s :see_no_evil::sob:

1 like

Gisteravond, 21.00u. donker, tijdens een openlucht concert: “Dat horloge heeft wel een mooie flume!”

12 likes

Gelukkig voor jou dat ze het niet weet… :wink:

Flume :rofl:

1 like

Hahah krijg altijd van die appjes van mn vriendin!

Van de mensen uit haar klas ( 1ste jaar HBO ) die met slechte nep ap’s en rolexen lopen.

:ok_hand:

:rofl::rofl::+1::+1:

1 like

Hij: Je gaat er steeds meer uitzien als een spookverschijning de laatste tijd.
Zij: WTF heb jij het nou weer over asshole!
Hij: Ik bedoel dit als compliment.
Zij: Haha, Leueuk!! ik ga nog even douchen!
Hij: Wat?!
Zij: Ik ga nog even doucheeeennn!!!

Ze vond dit eerst een spuuglelijk horloge, 100 foto’s verder:

Voor de mensen die zich genoodzaakt voelen iets te zeggen van het Engels, we studeren het. Het gebeurt soms gewoon 🤷

9 likes

Ah, indoctrinatie. Thanks voor de tip :pray:t3:

2 likes

Gewoon door blijven gaan tot ze er van houdt.

De mijne laatst toen ik chagrijnig was; Wat?! Hierom?! …ben je nu “Audemars gepikeerd”?

Toen was ik niet chagrijnig meer. Die meid leert echt in een snel tempo, ik mag haar wel :heart:

20 likes

Dat is een prettige bijkomstigheid! :joy:

5 likes

Dit is hoe ik haar into Seiko kreeg. Af en toe stuurt ze ook uit zichzelf foto’s van horloges die ze mooi vindt op Reddit en dan word ik toch wel blij vanbinnen 🥰

Koesteren die meid. Geniaal :ok_hand:

3 likes

Wat was je antwoord?

”hoe kom je erbij? Ik ben heel Rolexed”

24 likes

Als ik haar de Date 1500 laat zien die ik wil kopen:

‘Als er geen Rolex op had gestaan had ik gedacht dat je hem op de kermis had gewonnen.’

5 likes

Op de kermis kan je ook prima horloges winnen waar Rolex op staat hoor

5 likes

Speedmasters gebruiken als valuta. Moet er alleen nog even achter komen wat de precieze wisselkoers is, maar een gemiddeld appartement in Rotterdam kost blijkbaar “ongeveer 100 Speedmasters”.

Hahaha, heerlijk. Het zou me niet verbazen als Priscilla met de Woordkoningin van de Maand award naar huis gaat. :sunglasses::+1:t3:

P.S. Wat een vrouw. :heart_eyes:

3 likes