Uitspraken van je wederhelft

die is wel echt gaaf

:joy:

1 like

Wat een natte tosti is die vent toch

5 likes

Ik had twee dagen geleden een lang weekend Efteling bosrijk geboekt voor de familie. Mijn vrouw ging er helemaal op los, van alles bij geboekt ontbijt, restaurant reservering etc…

Ik kreeg de laptop terug waar het scherm zegt: naar betalen…

Toen ik het bedrag zag zei ik ‘pff hallo wat een bedrag voor een paar dagen Efteling? Had ik mooi kunnen sparen voor een nieuwe klok!’

Ik keek subtiel om en zag toen een vernietigende blik…

:grin:

10 likes

Haha kraamt idd enkel onzin uit n veel gevloek en info is echt 0… moet je ook nog voor betalen…

Ik denk dat het ook wel leuk is om haar uit te leggen wat een Fiffer is :grin:

Begin vd week kwam een pizzabezorger met een AP om :smirk:

Zie je wel… geen klok nodig je …wist gelijk hoe laat het was.
Vrouwen. zoooooo praktisch lol

2 likes

Tja misschien bezorgd hij wel de Medellin extra crispy :wink:

3 likes

Nog een multi taal screenshotje

Naar aanleiding van het topic van @RobH stuurde ik alles dat ik geflipperd had naar mijn vriendin door. Ze maakt me toch wel heel blij.

6 likes

Fijn gevoel hè? Hier een beetje aan de horloges gerelateerd.

Ik zat dinsdag in de kleermakerzit op een grote witte steen in het park wat foto’s te maken van…jawel… de Day-Date en uit het niets komt er een aangeschoten onverzorgde kuthippie met draaiende ogen naast mij staan en hij stak zijn hand uit om mijn horloge op te pakken. :roll_eyes:

Ze werd niet eens boos :heart:. Het nodigt bijna uit om nog meer van die werkloze klapschijven op de ogen te stompen.

Ik ga dit weekend extra lief doen voor haar. :revolving_hearts:

10 likes

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij ooit een vrouw heeft gehad… Zijn advies lijkt me dan weinig waard😂

Ik zie iets wat jij van haar kan leren.

4 likes

Ergens een mening over hebben?

2 likes

Is het rust? Is het nuance? Ik leer snel, maar ik weet niet of die tot de mogelijkheden behoren.

Edit; wacht, is het empathie?! Daar haak ik bij voorbaat op af.

1 like

Dit is onderdeel van de reis die persoonlijke ontwikkeling heet. Blijf het jezelf afvragen.
image

4 likes

Je vergeet het uitten van emoties.

IMG-20191122-WA0000-01

:ring:

6 likes

Dit wordt is eng!

3 likes

Nee hoor. Dit is training.

2 likes