Uitspraken van je wederhelft

Als ik jouw quotes van je vriendin hoor en hoe ze reageert op dingen… ze is de vrouwelijke versie van jou man

:joy:

43 likes

:+1::joy:

Haha alleen het haar nog fotoshoppen naar zo’n grote lange 80s krullenbos :joy:

:joy:

1 like

Harpoen gaf aan te sparen voor de HFLE-2020 en liet de plaatjes zien. Onverwachte reactie:
“Oh, maar deze is wel mooi ( :smiley: )…
Die kan ik ook dragen ( :grimacing: )…”!

8 likes

“JE GAAT TOCH GEEN DUIZENDEN EUROS BETALEN VOOR EEN HORLOGE. DIE VAN MIJ KOST 5 EURO. BEN JE GEK OFZO”?!?!?!

tja.

8 likes

Ze schreeuwt wel nogal…

Ze heeft een goedkoop horloge, maar kost toch ‘kapitalen’.

23 likes

Je kan er ook twee bestellen :rofl:

1 like

Het begint bij mij de goede kant op te gaan, in plaats van dat deze op die andere lijkt vraagt ze me waarom ik deze zo leuk vind en of ik er iets over wil uitleggen.

1 like

“Waarom wil jij eigenlijk zo nodig een backpain?” Pff bijna pop, een backpain heb ik al…

6 likes

ehh, nou ja, ehh… gewoon…

:wink:

10 likes

12 likes

Die tramadol valt me dan tegen @HanDavinci … wel verwacht dat jij gewoon gaat zetten zonder enige verdoving. P.S. Zo kregen we laatst iemand die even 2 Fentanyl pleisters had geplakt voor een tattoo… die kreeg het gelijk aan ze hart​:ok_hand::sweat_smile:

Ik: Schat, ligt mijn horloge nog in de badkamer?
Vrouwlief: bedoel je een van die ‘ongeveer’klokjes? (MS🤨)

11 likes

Ik had gisteren een meevaller.
Onderweg in de auto subtiel hint dat ik een leuke horloge heb gespot.
Wel met enig argwaan want ik heb dit jaar drie erbij waarvan één enkele weken terug.

Waarop vrouwlief reageert met. Wat, weer een horloge? Je hebt toch pas één gekocht. Nee je mag pas volgende maand weer eentje hoor!

Ik: deal ! :slight_smile: Hahha had meer verwacht over een jaar lol.

8 likes

“volgend jaar” duurt minder dan een maand :wink:

12 likes

Ik denk dat ik dat binnenkort eens ga uitleggen. Ik sta er voor 2 op de wachtlijst (:yellow_heart:), dus een paar weken van tevoren langzaam voorbereiden dat er een horloge aan komt, waar ik niet voor betaald heb, maar heel veel mensen al om hebben gehad en waar heel veel goodies bij zitten, en ik hem daarna ook weer weg moet geven, maakt de chaos wel compleet.

3 likes

Dit is een hilarisch topic

1 like

Hoe hard heb je gast geraakt. Volle bak op zijn kaak, zoals hij verdiende?