Tip: Ga voor de 556 I B… gewoon doen. van de 30 horloges die ik had is dit de enige die een jaar ingebruikname heeft gehaald
Ah dit is gewoon bijna zielig
De meest gehoorde hier zijn trouwens:
“Die heb je toch al?”
“Denk je aan je geld?”
“Alweer???!”
Als je met een rolletje van een paar kiloeuro in een zilveren klip op Rikketik rondloopt?
Mn vrouw vindt me ‘een nerd’ en appt ter ondersteuning deze emoticon :
Inmiddels heeft ze een Omega, een paar Credors en wat Seiko’s van me gekregen en kijkt ze op televisie voortdurend welk horloge er gedragen wordt.
Ook appt ze ‘12 uur’-foto’s…
En ik ben een nerd !!!
Ik zat met eega eergisteren de film Self/Less (o.a. Ryan Reynolds, Ben Kingsley) op Netflix te kijken.
Komt er op een gegeven moment een pikante scene en ik zit me vooral te focussen op die Panerai om Reynolds’ pols en dat viel eega ook op.
“Wow…Reynolds wordt beklommen door een schaarsgeklede dame en jij zit naar z’n horloge te kijken…”
Van:
- ‘Zoiets heb je toch al?’
- ‘Ik vond die je had toch mooier…’
Naar:
- ‘Ik vind het prima, koop maar wat je zelf mooi vindt’ (tot het moment dat er een mooi wit Monster kwam. Dat vond ze niets voor mij en liet ze ook merken… Die heb ik, om de vrede te bewaren, maar weer doorgeflipperd
)
- ‘Zolang je maar niet de hele zaterdag weg bent om een horloge te bekijken/ halen’
Het mooiste en meest belangrijke is dat ze me mijn hobby gunt! En nee ze leest niet mee, maar misschien toch weer eens tijd voor een cadeautje voor haar…
Is ook leuk!
Mijn vriendin geeft ook altijd wel goed advies en support de hobby! Behalve als ik flipper neigingen krijg…
Is het bij jou omgekeerd of juist veel herkenbaar, aangezien je n vrouw bent ipv man?
Wat een wijze. Nu is ie vast weer duurder geworden
Volgens mij wou ze gewoon weer nieuwe schoenen
Ja leuk schat, een horloge die had je nog niet.
Yep, dat is ondertussen hier ook de status quo. En recent kwam ze zelfs met de suggestie of ik niet iets moois, mechanisch voor haar kon regelen (ze knapte eerder af op quartz vanwege batterijwisselingen; ze heeft mogelijk meer horloges dan ik, maar allemaal ‘deaud in de la’).
Alleen d’r eisenlijstje is nogal tricky. Stoer + elegant & classy (de rock-versie van Lara Croft meets Maria Callas) en klein (<~32mm), maar dan wel onder de 200 euro…
Solar !
Oh, wellicht omdat ik nu een Daytona draag ben ik ineens een vrouw?? Dacht 't niet…
Daarvoor heb je de verkeerde daytona gekozen. De onderstaande is de vrouwen daytona die van jou niet.

Dat altijd.
Na aanleiding van het 2020 horloge doelen topic waarin ik heb aangegeven en mijzelf beloofd heb om eens een keertje te gaan sparen tot de kerst voor een NA kreeg ik het volgende op mijn bordje.
"Sparen?. Je gaat sparen tot de kerst??
Whahahahhahahahahahaaaaaa Jaja.
Ik zie volgende week wel om je pols waar je voor gaat ‘sparen’ . Als je er een extra goed gevoel bij wilt hebben zet ik de kerstboom wel voor je. Dan is het net echt… "
Mooi, nog meer motivatie om deze strijd van mijzelf te winnen .
Ik ga de Tudor NIET kopen voor de kerst en leg elke maand wat opzij om te laten zien dat ik geen impulsieve niet sparende koper ben!
Yes i can!. Game on!
Van de week nieuwe horlogebox binnen.
Naïef vroeg ze of ik al die (nog 5) lege plekken van plan ben te gaan vullen