Uitspraken van je wederhelft

Shoot, mijn fout heb me ff vergist :sweat_smile:

2 likes

Het is weer vrijdag! :tada: :fireworks::fireworks:

14 likes

Zij is een blijvertje hoop ik?! :ok_hand:

1 like

Tuulk. Ik heb gewoon moeite om serieus te zijn.

1 like

:joy::joy:herken dit de relatie zit wel goed zo te zien. Mijn vrouw en ik communiceren zo al 15jaar. :princess::prince:

1 like

Mooi afsluiting ook “Eten we vanavond eiernoodles”__

Veeg me op :rofl:

6 likes

:joy::joy::joy:

Uitspraken van mijn vriendin:

Welke is dat ook alweer die je nu draagt?
En:
Sorry, ik vind ze allemaal op elkaar lijken.

Om te huilen dit…:cry:

2 likes

Inderdaad! Dit getuigt echt van nul interesse in jou als persoon en je liefhebberij. Ik zou het wel weten als ik jou was. :man_shrugging:

Die van mij kwam gisteren weer thuis met de heugelijke mededeling dat ze langs de A2 weer een MEGA reclamebord had gezien van een Grand Seiko die leek op mijn SARB. We hebben een vreugdedansje gedaan. :dancer::man_dancing:

6 likes

Die van mij zegt altijd: Wat moet je nu met zoveel horloges? Je kunt er toch maar een tegelijk dragen.

Zeg ik: Ja dat vindt ik ook van al die schoenen :joy:

En dan triple, want ik heb ook nog twee dochters :disappointed_relieved:

4 likes

Tja, ze heeft ook haar goede kanten die ik gisterenavond nog even goed geinspecteerd heb! :thinking:
Verder bekritiseerd ze mijn aankopen niet, omdat ik haar die Longines pearl diamond gaf natuurlijk! :grinning:

3 likes

“En nu even geen horloges meer kopen hé” :sweat_smile:

@Koppie, tja wat moet ik dan zeggen, ik verzamel horloges, schoenen en tassen.:confused:
De schoendozen verberg ik meestal wel maar toen mijn vriend mijn laatste horlogeaankoop in de badkamer zag liggen had ik effe geen smoesje om te zeggen waar die vandaan kwam.

10 likes

Als ik een automaat om de pols heb maak af en toe wel eens cirkelbeweging met m’n pols om de rotor te laten spinnen, gewoon voor de lol.
Laatst deed ik dat ook een keer met een kwartshologe om de pols. Krijg meteen de opmerking; heeft geen zin, dat is een batterijending. :laughing:

20 likes

:joy:
Geweldig!

Dan geef je teveel kleedgeld :grin:

Haha, geweldig
Screenshot_20200221-215158_Chrome

2 likes

Voor wie nog wat goed te maken heeft, een mooie Seiko SRRY028 :smile:

Al weer. Je hebt er al 25.

Zijn best gaaf

3 likes