Uitspraken van je wederhelft

Als ze je Tudor achteloos bij de sleutels flikkert :rofl:

12 likes

Misschien moet je haar vertellen hoeveel hij echt gekost heeft in plaats van wat je eerst zei :innocent:

46 likes

:disappointed_relieved:

Eigenlijk hoort het zo, is een gebruiksvoorwerp. Ik kan er goed om lachen :ok_hand::joy:

2 likes

Mijn vriendin keek me raar aan toen ze ontdekte dat ik 8 horloges in mijn bezit had. “Je kan er toch maar 1 tegelijk dragen?” Volkomen logisch natuurlijk.

Die logica was alleen nergens te bekennen toen ik wees op haar Dr. Martens schoenencollectie… :laughing:

13 likes

Ik: Kijk dit is een witte 114300 die wordt niet meer gemaakt sinds 1 sept en is maar 2 jaar geproduceerd en… vrouw: k vindt het een ouwe lullen horloge spuug lelijk…
Ok ik zet hem wel in het blauw. Wat?

2 likes

Vandaag nieuwe aanwinst mogen ontvangen.
Direct na het avondeten het bandje op maat maken.
Mijn vrouw reageerde weer eens en wist direct mijn enthousiasme te temperen…
Het was maar een zinnetje.
“Waarom koop je alweer een horloge, hij verdwijnt toch in een kist”.
En het erge is… ze heeft nog gelijk ook, maar dat gaan we natuurlijk niet zeggen😉

7 likes

Vrouw: Don’t you dare to buy an Omega.
Ik : waarom?
Vrouw: I don’t like the name…

:thinking:

3 likes

Gelukkig LAT ik nog :stuck_out_tongue_winking_eye:…maar de opmerking" krijg ik ook nog een beetje aandacht" hoor ik steeds vaker :thinking:

2 likes

Klinkt toch echt als een huwelijk.
:rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Hahaha, aan jou zal het niet liggen😂

4 likes

Hmm… klinkt bekend :joy::joy:

1 like

Ik zei dat drie jaar geleden, maar amai, nooit is het zo waar geweest als in 2020. Wat een dumpster fire van een jaar zeg.

Dat 2021 maar lolliger moge zijn.

3 likes

Amen. Kunnen we weer gaan poolen met zware bieren in onze mik.

3 likes

“Je bent soms net een opa met al die horloges”

En als we door de stad lopen langs een juwelier:

“Je dwaalt af”

5 likes

Vorige week was ik ‘s avonds een bestelling aan het plaatsen. Toen ik de kaartlezer erbij nam, zei ze: je hebt toch niet wéér een horloge gekocht?! Voor de gek zei ik: jawel!
Gemompel en bedenkelijke blikken alom.
Daarna heb ik haar gezegd dat het maar om een schakel voor m’n explorer band ging.
“Ok dan” was het antwoord.
Ik heb maar niet verteld dat die schakel duurder is dan haar horloge :astonished: :wink:

23 likes

Die heb ik ook al een keer gemaakt :joy:…geweldig, zo bekend dit!

1 like

En dat besef je zelf wel, dat je voor 1 schakel meer hebt betaald als voor een heel horloge? :scream: Joke’s on you :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

16 likes

Mijn NA kwam 2 januari binnen.
Zij: Je laatste horloge dit jaar😂

13 likes