Uitspraken van je wederhelft

Amen. Dat heb je heel goed verwoord👍
Respect!

1 like

Hoe zo? Daarvoor gingen we toch de stad in?

Sowieso😄

Van mij wederhelft is dit toch mijn favoriet:

“Moet je nou nog een nieuw horloge??”

2 weken later:
“Koop nou maar dat horloge…”
Als ik weer teveel aan het zoeken ben…

4 likes

Niks met horloges:

Op de radio Henk Wijngaard met zijn “met de vlam in de pijp”

Zegt mevrouw Orisfan: goh, zat ie altijd rokend achter het stuur?

:roll_eyes:

1 like

“word jij daar niet moe van, altijd dat gezoek naar klokkies?”

2 likes

"Alwéér horloges ?!?"
“Nee. Schoenen”

6 likes

Na een dag komt mijn vrouw erachter dat ik een nieuw horloge heb (en ze heeft hem zelf aangepakt van de postbode en aan mij gevraagd wat het was: een nieuw horloge antwoordde ik).

Zegt ze bij het eten: “Heb je een nieuw horloge? Die is duidelijk minder duur dan die andere”

Citizen NY2300 Pepsi vs. Tudor Black Bay 36 die ik heel veel draag. Ik heb haar maar een compliment gegeven dat ze er al aardig kijk op begint te krijgen.

11 likes

dat hele liedje gaat over een hashpijp, hij ligt 's nachts thuis op de bank, z’n geest ver van huis, en z’n vrouw is symbolisch voor die pijp, die weer op hem wacht als hij is uitgetript

2 likes

Mijn wederhelft vraagt de laatste tijd, net als de kinderen, wanneer ik weer eens een nieuw horloge krijg. ‘Deze heb je al best lang’ (sinds eind mei vorig jaar) :wink:

Gelukkig vinden ze het allemaal prima, al hebben ze er zelf (nog altijd) weinig mee.

4 likes

Gisteren ging het gesprek over droomhorloges. Ik moest daarbij bekennen dat ik toch ooit wel een Rolex wil. Er niet bij gezegd dat het om een DayDate gaat…

“Oh nee hoor, dan wordt je ook overhoop geschoten in Amsterdam, dat wil ik niet hebben!”.

Helaas, ik moet haar gelijk geven in het risico gezien de verhalen de laatste tijd.

3 likes

“Ben je het niet een keer zat, steeds maar horloges kijken?” Je ziet dan toch steeds hetzelfde? :thinking: :laughing:

4 likes

“Koop dat horloge nou maar gewoon, dan kunnen we weer leuke dingen gaan doen.”

5 likes

Hoeveel kost zoiets (Rolex OP) als ik die in het goud (18K) wil hebben?

Ik heb mijn lieve vriendin verteld dat ze wellicht eerst start met een mooie Vintage Omega oid.

3 likes

‘Hadden we i.p.v. een appartement niet beter een woonwagen kunnen huren?’
Zei ze toen ik naar een two-tone Rolex zat te kijken.

28 likes

Je was het evengoed nog best snel zat.

2 likes

Hoeveel heb je betaald…?! Kreeg al bijna een hartaanval…

2 likes

Nadat ik de alhier aanschafte two tone Strapcode band aan m’n Alpinist SARB017 had gehangen:

“Hé, heb je wat nieuws? Laat’s zien.”
“Hmm, dat is zelfs voor jouw doen erg bling.”

Normaliter gaan nieuwe aanschaffen ongemerkt voorbij, tenzij ik er echt op wijs…

8 likes

Toen ik gisteren met de pas ontvangen MKII Nassau buiten met iets bezig was en vertelde wat die had gekost.

“Pff, dat je daar zo mee kan rond lopen. Stel je voor dat de band los komt of je stoot ergens tegen…”
“Zou je die beter niet opbergen en bij speciale gelegenheden dragen?”

Iemand is duidelijk vergeten wat de Tudor gekost heeft, draag die al 2 jaar bijna dagelijks :laughing:

4 likes

Als jij denkt dat we het kunnen missen…:sweat_smile:

4 likes