Uitspraken van je wederhelft

Vorige week was ik ‘s avonds een bestelling aan het plaatsen. Toen ik de kaartlezer erbij nam, zei ze: je hebt toch niet wéér een horloge gekocht?! Voor de gek zei ik: jawel!
Gemompel en bedenkelijke blikken alom.
Daarna heb ik haar gezegd dat het maar om een schakel voor m’n explorer band ging.
“Ok dan” was het antwoord.
Ik heb maar niet verteld dat die schakel duurder is dan haar horloge :astonished: :wink:

19 likes

Die heb ik ook al een keer gemaakt :joy:…geweldig, zo bekend dit!

1 like

En dat besef je zelf wel, dat je voor 1 schakel meer hebt betaald als voor een heel horloge? :scream: Joke’s on you :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

13 likes

Mijn NA kwam 2 januari binnen.
Zij: Je laatste horloge dit jaar😂

11 likes

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Amen. Dat heb je heel goed verwoord👍
Respect!

1 like

Hoe zo? Daarvoor gingen we toch de stad in?

Sowieso😄

Van mij wederhelft is dit toch mijn favoriet:

“Moet je nou nog een nieuw horloge??”

2 weken later:
“Koop nou maar dat horloge…”
Als ik weer teveel aan het zoeken ben…

3 likes

Niks met horloges:

Op de radio Henk Wijngaard met zijn “met de vlam in de pijp”

Zegt mevrouw Orisfan: goh, zat ie altijd rokend achter het stuur?

:roll_eyes:

“word jij daar niet moe van, altijd dat gezoek naar klokkies?”

2 likes

"Alwéér horloges ?!?"
“Nee. Schoenen”

4 likes

Na een dag komt mijn vrouw erachter dat ik een nieuw horloge heb (en ze heeft hem zelf aangepakt van de postbode en aan mij gevraagd wat het was: een nieuw horloge antwoordde ik).

Zegt ze bij het eten: “Heb je een nieuw horloge? Die is duidelijk minder duur dan die andere”

Citizen NY2300 Pepsi vs. Tudor Black Bay 36 die ik heel veel draag. Ik heb haar maar een compliment gegeven dat ze er al aardig kijk op begint te krijgen.

3 likes

dat hele liedje gaat over een hashpijp, hij ligt 's nachts thuis op de bank, z’n geest ver van huis, en z’n vrouw is symbolisch voor die pijp, die weer op hem wacht als hij is uitgetript

Mijn wederhelft vraagt de laatste tijd, net als de kinderen, wanneer ik weer eens een nieuw horloge krijg. ‘Deze heb je al best lang’ (sinds eind mei vorig jaar) :wink:

Gelukkig vinden ze het allemaal prima, al hebben ze er zelf (nog altijd) weinig mee.

1 like

Gisteren ging het gesprek over droomhorloges. Ik moest daarbij bekennen dat ik toch ooit wel een Rolex wil. Er niet bij gezegd dat het om een DayDate gaat…

“Oh nee hoor, dan wordt je ook overhoop geschoten in Amsterdam, dat wil ik niet hebben!”.

Helaas, ik moet haar gelijk geven in het risico gezien de verhalen de laatste tijd.

“Ben je het niet een keer zat, steeds maar horloges kijken?” Je ziet dan toch steeds hetzelfde? :thinking: :laughing:

2 likes

“Koop dat horloge nou maar gewoon, dan kunnen we weer leuke dingen gaan doen.”

2 likes

Hoeveel kost zoiets (Rolex OP) als ik die in het goud (18K) wil hebben?

Ik heb mijn lieve vriendin verteld dat ze wellicht eerst start met een mooie Vintage Omega oid.