denk dat die ene reclame slogan ook wel resoneert bij hem
Die met de strekking dat hij m later krijgt
Hahahaha oei die komt wel aan
Ergens in juni/juli vorig jaar ben ik aan de Halios gekomen die ik zocht, en die draag ik nog steeds met veel plezier, ook dus nu bijna een jaar verder.
De Miyota 90S5 is wat lawaaierig, maar verder, prachtding.
Weet jij hoe laat het is?
Kwart over tien.
Heb je nou wéér een nieuw horloge?
Wat dan?
Je kijkt op je telefoon voor de tijd zodat je je mouw niet omhoog hoeft te schuiven
Ik ga de hond uitlaten…
Ik had ook weer een hoogtepuntje:
Je bent zo’n grote nerd dat ik me geen zorgen meer hoef te maken over concurrentie. Ga zo door.
Woensdag jl. 114060 naar AD gebracht voor onderhoud. Aldaar lag de BlackBay GMT op staal in de etalage. Deze meegenomen.
Geen probleem tot zover. Zegt / vraagt m’n vrouw: “zal ik meegaan bij het ophalen (van de 114060) zodat ik kan helpen voorkomen dat het weer uit de hand loopt”?
Nu ja zeggen, en de volgende keer met wegbrengen weer iets nieuws uitzoeken haha
Nadat “binnenlandse zaken” heeft ontdekt dat er weer een nieuw “glimmertje” om de pols hangt: het is jammer dat je na de aanschaf van zoveel horloges nog steeds niet bij de tijd bent…
Reactie “Jij moet zo doorgaan, als je demissionair wilt worden!”
Mooie Timex!
Leuke glycine heeft ze, maar waarom draag jij een Fitbit?
Een jaar of 3 geleden zat ik met mijn vrouw op een terras in Doetinchem,naast ons kwam op een zeker moment een Duits stel zitten,een redelijk vadsige oudere Duitser met een jong ding.
Die Duitser had een Tag Heuer Monaco om,die had ik nog niet eerder in het echt gezien dus ik zat telkens naar zijn pols te gluren.
Het viel mij op een gegeven moment op dat m’n vrouw wat nukkig werd,je weet wel zoals vrouwen kunnen doen als iets niet naar hun zin gaat,maar ik schonk er niet echt aandacht aan al glurende naar die Duitser.
Toen we weggingen kwam er geen boe of bah meer uit dus ik vroeg wat er aan de hand was,zegt ze of ik zelf niet vind dat ik wat te oud ben om naar jonge meiden op een terras te gluren.
Maar schat zei ik,ik keek naar die man zijn pols,hij had een Monaco om!
Toen ik het mezelf hoorde zeggen dacht ik dit klinkt wel héééél slecht
Kun je daar te oud voor zijn dan?