Uitspraken van je wederhelft

Volgens haar wel :shushing_face:

Zij kijkt nooit naar jonge kerels ? :joy:

Nope :wink:

1 like

niet waar jij bij bent waarschijnlijk. :slight_smile:

1 like

Dat was natuurlijk het verschil :smile:

1 like

Daar kan ik alles mee. Ik hoef niet van die rare mechanische horloges.

3 likes

Ze heeft wel een beetje gelijk haha

Thanks. Prima beater voor aan t strand.

1 like

Ze hebben overeenkomsten want beide duikers maar als dat het argument is kun je bijna alles over 1 kam scheren. Een submariner lijkt ook op de Tissot. :wink:

1 like

Zwarte/donkergrijze wijzerplaat, zwarte bezel, stalen band… het is wel een beetje vergelijkbaar als je niet echt oplet… laat ik het anders zeggen, ook in het spectrum duiker zit meer fantasie als dit.

1 like

Absoluut waar. De Tissot was 2 jaar terug mijn eerste echte horloge na behoorlijk wat zoek werk en de Seiko vind ik héél gaaf dus moest ervan komen. Incoming nu een Citizen NY0040 om de Seiko te kunnen sparen tijdens vakantie of spelen met mijn zoontje. Leuke tips voor in/uit zijn altijd welkom.

1 like

Mijn vrouw raakte even in paniek toen ik met mijn Panerai 1084 het water in ging “Pas op! Je hebt je nieuwe horloge nog om!”
Zo lief dat ze voor me wil opletten :sunglasses:

12 likes

Vriendin als je je best doet op een foto van je horloge voor “Wat dragen we vandaag”:

“Ben je nu ook al een horloge influencer aan het worden ofzo!? #clocksofinstagram

3 likes

Zijn panerai niet 30m waterdicht slechts? :scream:

3 likes

Alleen de Luminor Due serie is spatwaterdicht. De rest zit op 100m of meer.

Dat is toch tamelijk weinig voor een horloge dat gemodelleerd is naar een iconisch duikhorloge, of mis ik iets?

1 like

De Submersibles zijn 300m volgens mij. Genoeg om met deze dagen het zwembad in te gaan :slight_smile:

2 likes

Ja oke, maar dan nog wel een dingetje hoor 30 meter. Dat verwacht je bij merken als Lange enzo wel, maar Panerai niet zo in mijn optiek.

1 like

Alleen de Due, een heel klein deel van de collectie. Ik kan er persoonlijk niet echt om wakker liggen moet ik eerlijk zeggen. 30m is in de meeste gevallen meer dan genoeg voor mij. Er zullen ook wel andere dingen anders zijn denk ik. Maar gewoon niet kopen als je er niet blij van gaat worden! :slight_smile:

1 like

Ik word sowieso niet blij van Panerai hahaha. Maar je hebt een punt, veel meer dan handen wassen doe je niet met de meeste horloges.

1 like