Uitspraken van je wederhelft

De horloges van Panerai hadden altijd een 100m+ waterdichtheid. De Due serie is later geïntroduceerd als een “nette” optie; kleiner en een stuk dunner, zeker gezien het feit dat kleinere horloges weer meer in de mode komen, en veel mensen een Panerai toch vrij groot vinden. De meeste Paneristi waren er ook niet over te spreken. Vaak laten liefhebbers deze lijn bewust links liggen, en concentreren ze zich op de voor hun “echte” Panerai horloges; de Radiomir, Luminor en Submersible.

3 likes

Dan moet je er ZEKER geen kopen :joy:

Ik heb af en toe het idee dat sommigen hier zelfs daarvoor nog een duikhorloge af doen :joy:

4 likes

:laughing::laughing:

Pff… Verschrikkelijk. Ik kijk wel altijd even of de kroon vast zit. Is gewoon debiel, want dat zit hij altijd. Maar nog😂

Elke keer als je je handen wast? :grimacing: ik doe wel vintage spul en leren bandjes af wanneer ik de kindjes in bad doe, maar dat is het wel :joy:

1 like

Ik heb wel eens vocht in een vintage horloge gehad na fietsen in de regen, met een jas en handschoenen over het horloge heen.

Vintage en water is geen goed idee.

Modern, vanaf 10 atm doe ik er alles mee. Schroefkroon of niet.

Vrouw vindt me desondanks miepen.

2 likes

Eensch.

Was er ooit niet eens eoa Hodinkee filmpje waarbij iemand met z’n 5512 oid regelmatig de zee in ging en dat zelfs mensen bij Rolex zich af vroegen of hij wel wist wat hij aan het doen was? :thinking:

Mja. Zou ik ook niet meer doen. In theorie moet het kunnen, maar gaat het fout…

Wel een hoge mate van decadentie.

Die UG sub van me uit 1969 heeft wel 7 bar waterdruktest gered.

Keegan Allen toch?

1 like

Zou heel goed kunnen. Mijn hersenen hebben een gave om nutteloze feitjes te onthouden, maar namen kan ik niet onthouden :man_shrugging: ik ben al blij dat ik de naam van mijn vrouw en kinderen kan onthouden :joy:

6 likes

Ik zie dit net voorbij komen :joy:

10 likes

“Stop nou eens met dat dure horloge fetish van je.”

6 likes

Wat vind je van mijn nieuwe horloge? Is in de plaats gekomen van die duiker met blauw rood draai ding (dan snapt ze waar ik het over heb).

Maar huh? Daar was je toch zo enthousiast over??

Ik kan ze ook allemaal houden.

… eeum. Goed gedaan schat!!

8 likes

Deze ook ik ook wel eens :sweat_smile:. Wij denken allemaal dat de dames achter ons aanzitten vanwege onze hobby :joy:

3 likes

Denken???

Weten zal je bedoelen.:yum::innocent:

Mag ik een verhaaltje vertellen?
Waar gebeurd met een vrouwelijke collega, mijn werkgerelateerde “partner”

4 likes

Lief dat je toestemming vraagt. Van mij mag het :kissing_heart:

2 likes

:popcorn:

3 likes

OK.

Bedrijf waar ik veel voor doe, huren mij daar voor veel in.
Van kantoor tot uitvoerend
Heb dus veel met hun personeel te maken.
1 dame heb ik een super goede leuke klik mee.

Het bedrijf moest gaan groeien en dus een ervaren zakenman in laten kopen…
Tijdens zijn kennismaking met alle uit eten geweest (pre corona) en zo babbeltje hier en daar kunnen maken met personeel .
Ik bleef de gehele avond close met mijn vrouwelijke maatje.
Ze kent mijn horloge hobby en toont altijd interesse en zodoende wist ze dat ik die avond een Rolex om had.

Einde avond…
Deze dame was te voet gekomen en de nieuwe mede eigenaar stelde voor haar naar huis te brengen.

Hierop kwam volgend antwoord .
Nee dank je, gezien jou niet Rolex om je pols ga ik liever met mozaïek mee want die heeft tenminste een Rolex om de pols…

Je had zijn gezicht moeten zien want ik sloeg mijn arm om de dame heen en vertrok direct… geen lach of verder gesprek losgelaten .

Wat hadden we een lol…

18 likes

Klinkt als een goede avond! :joy:
En nu is ze je vrouw?

1 like

Nee hoor.
Al bijna 20 jaar een goede vriend.

We----> zij en haar partner en ik met mijn lieve vrouw zien hun ook privé.

Op de werkvloer is deze dame voor mij van grote waarde. Veel kennis, oprecht en slim.

5 likes