Als je had gezegd dat je hem van de kermis had dan had ik het ook geloofd.
Beetje zoals een Rolex zeg maar
Een paar maanden geleden kocht ik een horloge bij een juwelier, die ik cash moest aftikken om zodoende de beste deal te maken.
Aangezien ik geen bankpasje bij me had moest mijn vriendin even geld pinnen, waarna ik het natuurlijk direct weer naar haar rekening boekte.
Van de week:
‘Huh, heb je dat horloge nog steeds? Die was toch voor de handel?’
~ ‘Nee, dat zei ik alleen om geen ruzie te krijgen…’
Zoontje van bijna twee wijzend op mn Christopher Ward horloge: “kijk papa, vork!”
Scherp gezien knul!
Ehm ja, denk ik
Ik zit al goed anderhalf jaar dagelijks mee te lezen, zonder ook maar iets te kopen. Goh, kijk hier eens, en daar, en daar. Er is gewoonweg veel te veel om uit te kiezen. Vrouwtje is ondertussen ongeveer zo murw dat ik bijna alles zou kunnen bekomen, als ze maar van mijn gezeur af is …
Ook scherp
Ik zit in de nieuwe “sportuhrencatalog 2022” te bladeren en ben bij de Richard Mille tourbillon Rafael Nadal.
Prijskaartje € 1.200.000. Ik zeg: een horloge van deze prijs en dan zit er een bandje aan met/van klittenband!
Reactie mevrouw Orisfan: anders werd ie te duur zeker?
Zij dacht dat hij zo duur is als hij er uit ziet en ze teveel 0-en achter de komma hadden neergezet ipv ervoor? Voor €1,20 wil ik hem wel… voor €1200,00 ook misschien nog wel
Mijn vrouw heeft een tweede Samsung smartwatch gekocht.
Zelfde model alléén een andere kleur.
Dit ga ik nog zó vaak tegen haar gebruiken !
Een rol prikkeldraad kan ook hè.
Ooit haar haarspoeling gebruikt ? Moet je zien hoe ze dan reageert
Ja vanochtend nog.
Kijkend door de transparante motorkap zegt ze zeer serieus: “dat is toch de krik”… WUT?
Edit (schoot me net te laat binnen): ik loop vanaf de Schwanenplatz richting de Grendelstrasse in Luzern (CH) en hoor een NL vrouw, komend vanuit de Grendelstrasse, nijdig tegen haar man zeggen: “nou euheuh, we hebben nu wel genoeg horloges gezien”. Dat klopt want daar zit maar zo 100 mtr. etalage. Was gisteren rond het middaguur, iemand van hier??
Wel leuk hoor! Maar had je het niet liever helemaal in het zwart gehad?
Vind je dat groen niet storend?
Dat horloge vind ik lelijk, die moet je niet kopen.
Aldus mijn echtgenote over mijn UG Eric Clapton.
Recent heb ik haar de waarde laten zien.
Ze was blij dat ik niet naar haar geluisterd heb.
Dus, de waarde van het horloge bepaalt de schoonheid ervan bij jouw wederhelft?!
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Nee, dat bepaalt dat ze blij is dat ik niet naar haar geluisterd heb. Ik was gek op het horloge en het was een geluk dat de waardeontwikkeling gunstig is.
Mijn vrouw zou een eenvoudige Nomos prefereren.
Die is juist beduidend goedkoper.