Goede vriend over mijn Hamilton:
‘Dus die autocoureur heeft dit merk opgericht?’
Goede vriend over mijn Hamilton:
‘Dus die autocoureur heeft dit merk opgericht?’
Dan zouden denk ik een boel mensen hier het horloge verkopen Overigens heb ik de associatie ook altijd.
En een hoop andere mensen zouden er dan een aanschaffen. Gezien de coureur Hamilton zijn kledingkeuze zou ik wel vrezen voor de ‘design philosophy’.
Hier in Nederland niet
Ik zou de mijne juist verkopen.
En terecht
Niet alleen dat, er zijn meerdere coureurs in het verleden geweest, ook in de Grand Prix, die Hamilton heetten. Duncan Hamilton bijvoorbeeld, geboren 1920. Lewis is gewoon een diva.
Jeetje, dit verhaal bevestigt wederom het beeld van een over het paard getilde pipo de clown.
Zitten we Atlas te kijken, zegt die vent dat je voor €15.000- een oldtimer elektrisch kan maken. Zegt lief enthousiast: " Als jij je horloges verkoopt, kunnen wij ook zo’n oldtimer kopen."
Zeg ik: “Als jij je jurkjes verkoopt, kunnen wij er twee kopen.” Vond ze niet echt leuk.
Herkenbaar
Vriendin nadat ze me wederom verlekkerd zag kijken naar mijn nieuwe 16570: “keek je maar eens naar mij zoals je kijkt naar je horloge!”
Ik: “het zijn de wittebroodsweken en die van ons zijn allang voorbij…
”.
Je vriendin een mooie OP of datejust cadeau doen en het is opgelost!
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben:
Vriendin aan het eind van een app-conversatie: “… En nu hard werken om een mooie roze Rolex te kopen!”
Ik: “Ik hoef geen roze Rolex. ”
Vriendin: “Maar ik wel!”
Ik: “Ojee”
Ik in gedachten: misschien had ik mijn Rolex-gezeur voor me moeten houden…
Gisteren, 1ste kerstdag. Mijn dochter kwam eten. Zit op de bank en zegt: Leuk, heb je een nieuwe klok? Dus ik enthousiast vertellen over mijn nieuwe trots om de pols, de Citizen Grand Touring van 2 dagen oud.
Zegt mijn vrouw vandaag tegen mij, met die nieuwe klok hè? Ze bedoelde de nieuwe (Xenos) klok die aan de wand in de huiskamer hangt.
Ze zat te rollen met haar ogen naar mijn vrouw toen ik trots mijn horloge liet zien.
Ik heb ze beiden het huis uit gezet. En dan bedoel ik niet het horloge en de klok…
Dat is inderdaad wel een klok.
Goede actie, over een NA maak je nu eenmaal geen grapjes…, ons soort “horlogefielen” zijn daar erg gevoelig voor
Ze had idd gelijk