Uitspraken van je wederhelft

Dat zou ik op 2de kerstdag noooooit doen natuurlijk. Er is dan geen opvang open… :innocent: :wink:

1 like

En wie moet dan de tafel afruimen, vaatwasser vullen?

6 likes

Mijn vrouw" Ayshana heeft een pakket voor je verstopt in de sokkenlade zoals jullie samen hebben afgesproken… Mijn antwoord was: "oh daar stopt ze alleen de goedkope die je mag zien. De duurdere stopt ze altijd bij je sexy lingerie waar je toch nooit kijkt":face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Hmmm, daar heb je een punt. Zal ik dan toch de tuindeur maar even open zetten dan? De kat moet ook nog naar binnen…

2 likes

Vanavond waren mijn schoonzusje en haar man op visite. Hij draagt van die Guess horloges maar hij vindt mijn “echte” horloges interessant en had nu een dikke bonus van de zaak gehad dus vroeg of ik aankoop adviezen had.

Mijn vrouw: “je gaat toch niet proberen iemand anders ook verslaafd te maken hè?”

Zijn vrouw: “daar verlies je toch alleen maar geld op?”

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Toch m maar uitnodigen als er geen vrouwen in de buurt zijn…

11 likes

Het verschil niet zien tussen een Air King en Submariner ze hebben toch allebei een zwarte dial. Zucht .

5 likes

Bril voor haar als verjaardagscadeau in 2022 :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

14 likes

Bij vertrek naar de zwemplas……

Mijn vrouw:”doe je DAT dure horloge :watch: om”? Ik:” ja, daar heb ik ‘m voor gekocht hè, niet om in de kluis te leggen”……

15 likes

Vertel nou niet wat zo’n ding kost… Zo verpest je het voor ons allemaal :grin:

5 likes

Ze was erbij toen ik pinde bij Ramon @Crownguard………

2 likes

Haha! Mijn vriendin weet ook al dat ik een hoop mensen aan een nieuw horloge heb geholpen (variërend van Casio, Seiko tot Omega en Rolex).

@Rikus mijn vriendin weet inmiddels heel goed welke modellen ik allemaal heb. Het valt te trainen.

Grappige is wel dat veel vrouwelijke colega’s/vrienden uit zichzelf complimenten geven over mijn rode Rolex OP41. “Dat zou echt iets voor mijn vriend zijn waar haal je die?”.

3 likes

Na 3 jaar mijn vriendin alles over horloges uit te leggen, krijg ik nooit meer “domme” opmerkingen. Ze is nu in staat om verschillende modellen, merken én conponenten van elkaar te onderscheiden. Kortom: als je maar lang genoeg volhoudt, dan word je wederhelft ook een horloge gek!

2 likes

De mijne wil geen Rolex, maar wel n Cartier gouden slavenarmband. Ook dodelijk voor de portemonnee. Ik weet niet wat ik liever zie…

4 likes

Ik stofzuig voortaan zelf wel.

Is dat ding eigenlijk duur? Is net een pooier horloge.
“16233 met zwarte plaat” :laughing:

3 likes

life is making choices …

Die heb je ook in verschillende uitvoeringen, krijg jij daar alle info over te horen. Zo houden jullie elkaar mooi bezig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier wil vriendin lief ook een Rolex Datejust TwoTone… ik heb de standaard vrij hoog gelegd. Ik stelde een Tudor voor maar dat is niet haar ding :sweat_smile:

4 likes

Mooi horloge. . . Is het nu moeilijk om zo’n metalen bandje op mijn lengte te zetten? . . . mag ik deze lenen?

3 likes