Ik begrijp je vrouw wel. Ik doe dat soort dure horloges ook niet om naar de zandplas.
Buiten dat, het stikt daar van de nepperts.
Overal trouwens
Neppers
Nepperts is Haags
Noagemakte rommel is Brabants.
Herkenbaar
Ik vind het nogal wat om de gehele stad een foutieve spelling toe te dichten.
Neppah is Haags, zeg ik als geboren Hagenees. Neppert lijkt mij meer Rotterdams.
Mand.
Dat doet een deel van de bewoners, met trots.
En? Mag jij hem ook weleens dragen?
I know, ik woon er ook. Maar of je schrijft het in goed Nederlands, of in goed Haags.
neppâh?
Mijn vriendin zegt altijd ‘he gadver san, liggen we in een vers bedje nu stinkt het hier naar scheet’
Of gaat dit topic ook over horloges?
“Mijn Apple watch is superieur t.o.v. jouw ouderwetse horloge. Die synchroniseert gewoon vanzelf, op de eindbestemming en hoef je niet handmatig helemaal goed te zetten.” Ze vergeet daarbij even dat voor mij dat ritueeltje juist deel van de charme is van een mechanisch horloge.
Mijn wederhelft weet inmiddels beter, maar gisteren stond ik met een vriendin naar wat horloges te kijken. Op één ervan zat een prijskaartje: € 95. Oh, zei ze, dat is zo’n beetje het gemiddelde voor een horloge tegenwoordig.
Verleden week verbaasde mijn vrouw mij.
Zat al tijdje naar een Fenix 7x te loeren, maar twijfelde.
Vroeg aan mijn vrouw of zij een goede reden had om hem niet te kopen😉
Die had ze niet, kreeg zelfs de opmetking, als jij er gelukkig van wordt.
Ze was wel wat verbaasd toen hij dag later werd geleverd😎
Volgens mij is dat op te vatten als: wat moet je met nog een horloge, je hebt er al genoeg.
Ik zou dat opvatten als “een crisis is aanstaande”
Mijn vrouw vandaag toen ze wat in de vitrines zag…: kijk schat, wat een toffe horloges!!
Wijzend naar 1 of ander cheap wood-merk.