Uitspraken van je wederhelft

We hebben het dan over feestjes, met een minimale leeftijd van 8 jaar en onze zoon wordt 7.

Ik denk dat jij andere feestjes bedoeld…

2 likes

Maakt het of nog viezer of vreemder dat je dan je vrouw niet laat meekijken…

3 likes

Hoe oud is je vrouw dan???

2 likes

4 likes

Zegt ze: " Mijn vader had vroeger een brommer met zo’n motor op het voorwiel - een Rolex."

21 likes

can’t live with them can’t shoot them

1 like

Ik ga alweer een tijdje uit met mijn ex.
AAAAAAAaaaaaaaaaaaagggggggggghrtgghf!!! :laughing:

Overigens vindt ze mijn klokkenhobby zo kinderachtig.
‘Horlosies’ noemt ze die dingen, om mij te pesten :rage:

3 likes

Tsja het was niet voor niets je ex…:sweat_smile:

4 likes

Sex with your ex… Dat kan erg leuk zijn, maar soms is het net masturberen met een kaasschaaf:

Een Interessant idee, maar best wel pijnlijk.

Ik wens je daar meer succes mee dan ik had. :slight_smile:

11 likes

:astonished::thinking:

Uitspraak van mijn lieftallige “Tja, als ik er 3 heb en je dochter er al 2 heeft gejat uit je verzameling, zul je er inderdaad wel tekort komen…” :grinning:

1 like

Geen spijt dat je je Daytona kwijt bent?

10 likes

Wat een briljant topic! Lekker van je afschrijven :smiling_imp:

Als ik mijn vriendin een keer haar mening vraag over een horloge, dan is haar reactie: “Ik heb daar niet zo’n mening over”. Terwijl ze ALTIJD en OVERAL een mening over heeft… :sleepy:

8 likes

Ah daarom ‘consolideren’ mensen hun verzameling! Dames: als je vent al z’n horloges op MP zet om er één klapper voor terug te kopen, overweegt 'ie een scheiding.

1 like

Mijn vrouw zegt meestal “jouw kindjes” als ze het over mijn horloges heeft. Ter info: wij hebben bewust geen kinderen.

Grt. Marco

6 likes

Grappig. Mensen die onbewust geen kinderen hebben kom je eigenlijk heel weinig tegen. :wink:

14 likes

waarmee poetst hij die dan?

Die praten er waarschijnlijk een stuk minder over. Schijnt nogal een relatiebreker te zijn, mislukte IVFjes etc…

Gelukkig geen ervaring mee uit eerste hand. :slight_smile:

17 ongewenste kinderen zijn ook geen pretje hoor :wink:

5 likes

Laat ongewenst maar weg…

2 likes