Uitspraken van je wederhelft

Ah, dan mag t.

Gescheiden administratie / rekeningen ben ik voorstander van.
Je werkt jezelf uit de naad en dus zijn het jou centen en moet jij lekker zelf weten wat je ermee doet uitspoken

Uiteraard moet het samen vergaande stapeltje aan rekeningen en verplichtingen wel door 2 betaald worden hoor ik vaak

2 likes

‘Wat een opa horloge’ heb ik al diverse keren te horen gegrepen bij uitpakken van een NA. Wel een beetje killing voor de lol erin (vaak heeft ze wel gelijk)

5 likes

check!

Uiteindelijk betaal ik alle rekeningen, dus ik vind het ook naar mijzelf te verantwoorden :wink:

1 like

Ik heb “negeren en neem voor lief dat er een beschadigd. Dat vormt karakter” gekozen. Die ene die beschadigd raakt is vrouwlief toch?

Alle gekheid op een stokje, het hoort erbij als ze ergens liggen. Hoewel ik minder kan met een vrouw die na meermaals herhalen niet begrijpt waarom het voor jou belangrijk is. Mijn vrouw of kinderen vinden soms ook wel eens iets belangrijk waarvan ik het niet begrijp, dan accepteer je dat toch?

Uiteraard. Doet ze ook hoor, maar wel met enige verbazing :rofl:.

Heb een nieuwe uitspraak die aangeeft dat er progressie in zit;
Een drinkfles van onze gerbils werkt met een magneet. ze zag me ermee bezig en vraagt met lichte haast en gevoel van ernst; heb je je horloge af, want zo’n magneet was slecht toch?

3 likes

“Nee jij dan, met je tienerpumps”
:face_with_monocle:

Het horlogevirus heeft bij mij wat later toegeslagen. Ik zei tegen mijn vrouw steeds: “een paar nieuwe schoenen erbij is een paar oude wegdoen”. Je kunt het vervolg wel raden…

1 like

Hier een ervaringsdeskundige. Financieel kan ik het afraden. Voor het overige enkel goede ervaringen. :two_women_holding_hands:

Hopelijk is dit leerzaam geweest 🥲

1 like

Ze mag inmiddels ongelimiteerd schoenen kopen en behouden.

2 likes

En laten we wel wezen, het is toch ook een genot om je vriendin/vrouw op mooie nieuwe schoenen te zien.

2 likes

Net zoals ik er een stuk mooier uitzie met een vintage horloge om mijn pols :grimacing:

2 likes

Tot op zekere hoogte worden mijn mooie horloges ook gewaardeerd door haar. De enige opmerking die ik weleens hoor is “zit je nou weer horlogebandjes te shoppen?”

2 likes

Hier wordt soms door mijn wederhelft meegelachen om opmerkingen van mannen op het horlogeforum, zoals bij dit topic.

2 likes

Dat is liefdevol zeg, meedenken en de ander behoeden van ongelukjes!

Zo zei mijn vriendin meer dan eens toen ik het water in leek te springen “F, je horloge :astonished:!! Geef maar, of kan ‘ie in het water?! :worried:

1 like

Maar niet als er nog 50 paar in de kast staan :grimacing:

1 like

Wijze raad. Die had je prima naast elkaar kunnen hebben. :wink:

De bedragen die ik bij een klant voorbij zag komen aan kinderopvangtoeslag: Kun je op jaarbasis ook een fantastisch horloge kopen.

Zijn er nog mensen die geld terug krijgen dan? :see_no_evil: betaal me blauw, van 1 jaartje opvang kosten zou ik een rolex en een breitling kunnen kopen :disappointed_relieved:

Uitspraak van mijn eega na het zien van een Richard Mille: “kunnen ze voor dat geld geen mooi horloge maken”?

12 likes