Hij is iig (akelig) gebruikt…
Altijd. Minimaal 33% en hoe minder je verdient hoe meer. Tot 90%. Maar het is idd duur.
Link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kinderopvangtoeslag/bedragen-kinderopvangtoeslag-2022
Dan ga ik toch nog even aan de rekentafel zitten, want die vlieger gaat niet op bij mij. Ga er volgende week mee aan de slag en om toch on topic te blijven kan ik misschiem dan toch eindelijk die Breitling kopen
Deze is het inlijsten waard. De foto, het screenshot, de bondigheid van het commentaar, de emoticon die minstens 5 betekenissen tegelijk heeft… 10/10.
En herkenbaar?
Ja kijk, het licht, de sunburt,… dat kies je niet he. Als Het Moment daar is
Ik stond voor de deur en moest “dringend” weg. Vrouw me vanuit t huis betrapt
Het was die Moser heh?
ja!!!
Plots BAM schiet ie in groen vuur
Vanmiddag belde ik om te zeggen dat de kogel eindelijk door de kerk is en ik er een berichtje uit ga gooien.
‘Ik ben onderweg en hou je wel ff aan de praat tot ik thuis ben, je kan toch geen 2 dingen tegelijk’.
Nou, blijkbaar wel
We zaten in het theater en het viel me op dat de meid voor ons een Cartier droeg.
Of ik niet gewoon als vroeger weer kan kijken of het een leuke vrouw is ipv naar welk horloge ze draagt.
Het is nooit goed hè.
Ze was overigens nog leuk ook
Mijn vriendin tegen mij in bed afgelopen zaterdagochtend, nadat ik liggend op mijn rug mijn Seamaster 2531.80 lag te bewonderen;
“Ik vind dat horloge met van die rondjes op de wijzerplaat wel mooi”
Ze bedoelt daarmee een chronograaf, mijn Speedmaster om specifiek te zijn .
Jij reageerde met: ik vind jouw rondingen ook mooi?
Goh das een mooi horloge.
Pfffffft alsof je ooit op tijd bent
Nee.
Ik heb een tikje later op de ochtend een iets andere reactie gegeven
Je hebt haar toch hopelijk niet opgewonden?
Hopelijk noemt zijn vrouw hem dan niet de ‘3 minute repeater’
Ik hoop het niet. Dan ben je helemaal uitgeput als het zo lang duurt!
Mijn vriendin noemt me haar “daily beater”. Dat werd door veilig thuis verkeerd opgevangen…
Hahahahaha
Ja rot hé, en dan moet je nog een soort enthousiast doen😇