Uitspraken van je wederhelft

Mijn vriendin over mijn Superocean: Hoe duur was hij? Nou wat is daar dan zo speciaal aan :unamused:

Nee schat echt, het is niet wat je denkt! Jawel, je zit weer horloges te kijken! :see_no_evil:

2 likes

Andersom gluur ik nog wel eens naar vrouwelijk schoon. Als ze een horloge omhebben gebruik ik dat als smoes waarom ik keek.

6 likes

Als ze je horloge van 130€ mooier vindt dan die van 1800€ :see_no_evil:

Of oh die heb je toch al ? Ja allebei zwart

1 like

Net nog, ze zit in foldertje te kijken en zegt: hoe duur was jouw tankje? Deze van cluse is 99 euro en ziet er hetzelfde uit.:see_no_evil::rage:

3 likes

Zo herkenbaar…:joy::joy:

1 like

Ik heb net mijn vriendin geappt met 2 verschillende foto’s uit het blauwe gedeelte. (ik mag weer van mezelf)

Ik heb daar alleen ‘Deze?’ ‘Of deze?’ bij gezet. Laat wel even weten hoe dat afloopt.

5 likes

Niet goed aangezien je 12 dagen geleden dit voor het laatst geschreven hebt.

9 likes

Waarschijnlijk slaapt @ArtfulDodger voorlopig hier.
Schuur op vlak tegelterras. Hoe water buiten te houden? | KLUSIDEE.NL

11 likes

Nu maar hopen dat het schuurtje goed geïsoleerd is…:cold_face::cold_face:, maar goed, je moet wat over hebben voor een nieuwe aanwinst…:slight_smile:, kou is gelukkig slechts een emotie.

3 likes

Wie weet hoeveel forumgenoten hij daar een B&B aanbiedt… Gedeelde smart is halve smart!

3 likes

@KeesWL
Ik zag op z’n insta deze foto, vanmiddag. Ziet er best gezellig uit, imo. Maak me dan ook niet al teveel zorgen om 'm.

7 likes

Luchtbedje meenemen en dan in die Mancave slapen?

1 like

@TagEd: daar zou ik de winter ook wel in doorkomen…:joy::joy:

1 like

Zij: “Heb je weer een horloge gekocht? Ik zag hem liggen.”
Ik: “Nee, een oude. Ik heb er alleen een andere bezel opgezet.”
Zij: “Je gebruikt termen om me om de tuin te leiden.”

:cold_face:

36 likes

Mn vriendin: heb je nou genoeg horloges?

Ik: ja hoor, maar het kan zijn dat er deze week nog 1 binnenkomt :sweat_smile:

Zij : dan koop ik een nieuwe bank !!

En zo gaat het bijna al het hele jaar, uitkomst = 3 horloges en 0 bankstellen :muscle:t2: Dikke win

19 likes

Ach die kruk bleef leeg
tot ik in de gaten kreeg

Dat je wegging zonder mij,
ik was nu alleen

2 likes

Met de karakteristieke gouden DJ.

8 likes

“Mag ik je Panerai even om voor een diner?”

Love it. Vind het super tof dat m’n vriendin horloges waardeert en de helft van de tijd uit m’n collectie snoept. Plus: m’n PAM176 en m’n Meistersinger staan d’r enorm goed.

11 likes

Ging bij ons precies andersom uitkomst 0 horloges maar wel een nieuw interieur 🤦

13 likes