Uitverkoop bij juwelier in Arnhem

Hoi,

Bij juwelier helldorfer in Arnhem is nu uitverkoop.

http://www.helldorfer.nl

O.a:

Jacques Lemans en Sector met 70% korting
Citizen met 50% korting
en meer (heb het niet allemaal kunnen onthouden…)

Hun website is weinig informatief, maar als je in de buurt van Arnhem woont kan het interessant zijn om er even binnen te lopen.

groet Tecco

50-70% korting? Dat kan maar twee dingen beteken;
a Ze stoppen met de merken die ze in de aanbieding doen.
b Ze stoppen helemaal met alles. ( winkel dicht )
Ook iets om rekening mee te houden dus.

Helldorfer is me bekend (ik kom er regelmatig langs) en staat bij ons bekend vanwege de exorbitante prijzen :wink:

Ze hebben trouwens al 3 jaar “(opheffings)uitverkoop” (:smiley:

Maar goed, 't wel een van de weinige juweliers waar ik Seiko Duikers in de etalage heb gezien :smiley:

Met die Seiko prijzen zullen ze weinig klanten hebben onder de forumleden.

Ik heb er een paar leuke horloges kunnen kopen voor zeer scherpe prijzen :slight_smile:

En (ik moet het toch even kwijt) bovenstaande reacties doen nogal denken aan die twee oude mannekes op het balkon in de Muppet show :wink:

Groet Tecco

Sorry, wat ik op de foto zie noem ik geen uitverkoopprijzen

TimeLapse Schreef:

Ik heb er een paar leuke horloges kunnen kopen
voor zeer scherpe prijzen :slight_smile:

En (ik moet het toch even kwijt) bovenstaande
reacties doen nogal denken aan die twee oude
mannekes op het balkon in de Muppet show :wink:

Groet Tecco

Om het in evenwicht te houden, ik heb er een aantal keren sieraden voor mijn vrouw gekocht (in de trend van kettingen, etc.) en daarin is de prijs vergelijkbaar met een Paul van Zeeland, met het verschil dat de service iets beter (met name persoonlijker) is.

Maar de laatste 3 jaar hangen er geel en oranje fluoriserende borden aan de gevel, waarin de korting en opheffingsuitverkoop op een nogal supermarkt-achtige wijze tentoon wordt gesteld. Als je dan gaat kijken (want ja dat doen we dan toch :D) dan blijken veel horloges overpriced, dus ja, de korting komt dan enigszins geknutseld over en niet passend bij het imago wat Helldorfer voor 5 jaar terug had.

:smiley:

BygoneTime Schreef:

Sorry, wat ik op de foto zie noem ik geen
uitverkoopprijzen

Klopt, maar dat zijn ook niet de uitverkoopprijzen. Er staat een bord naast met het kortingspercentage.

Bijvoorbeeld: Ik heb er vorige week een Mondaine MD1654 EVO Night Vision gekocht voor € 62,50. Volgens mij zie je deze bijna nergens onder de € 200,00

Ik ben geen expert, maar ik denk dat het dus echt een zeer scherpe prijs is.

Nou ja… nogmaals jammer van de ietwat hoge zuurgraad in de reacties.

Groet Tecco

De Seiko’s op de foto zijn in principe ook niet te duur, ze zijn zelfs nog iets goedkoper dan de adviesprijs. Wij zijn alleen in het voordeel dat we Robbie (:}) kennen.

De Mondaine night vision voor 62.50e is inderdaad scherp!

ticothijs82 Schreef:

De Seiko’s op de foto zijn in principe ook niet te
duur, ze zijn zelfs nog iets goedkoper dan de
adviesprijs. Wij zijn alleen in het voordeel dat
we Robbie (:}) kennen.

+1

De Mondaine night vision voor 62.50e is inderdaad
scherp!

+1