Uitverkoop Brunott Rotterdam

7 likes

Die (zwart) blauw/witte meistersinger is wel mooi, helaas is de prijs niet zichtbaar. :stuck_out_tongue:

Je kunt het zien in de weerspiegeling: 995 euro.

Zitten wel interessante dingen tussen…

Die Oris 65 Deauville staat al een paar maanden op de site met korting. In de winkel probeerden ze het al die tijd nog voor de volle mep. Dat is nu blijkbaar ook veranderd.

1 like

Wow arendsogen! ik zit al een paar minuten te turen en zie het nog steeds niet :wink:

Wel een interessant klokje

@bikkelpeter bedoelt de Adhaesio toch? 1e foto links in het midden? Als die 995 is, stap ik nu in de (leen)auto.

1 like

Ik zie 2 Grand Seiko’s rechtsboven… Lijkt het nog het oude logo dus waarschijnlijk meer dan een jaar oude stock. Maar toch, het blijven klassiekers.

15% op de site, maar nu dus 30% in de winkel…

1 like

Die Meistersinger was € 2498, en daar hebben ze nu € 500 van af gehaald € 1998 dus. (Als je geen arendsogen hebt, moet je slim zijn, gewoon even op de website van de juwelier kijken bij de aanbiedingen/acties)

2 likes

Ah, jammer. Daar gaat mijn gebbetje. :upside_down_face:

3 likes

En maar zoeken…

1 like

Volgens hun nieuwspagina 40% vanaf augustus.
klik
Helaas zelf nu de fondsen niet voorhanden :roll_eyes:

Goede middag allemaal. En bedankt voor de interesse in onze opruiming.
Toch heel even een reactie vanuit Rotterdam.

In augustus houden we onze jaarlijkse opruiming. Dit gebeurt enkel in de winkel en de kortingen zijn aanzienlijk hoger dan online.
De rest van het jaar staan bepaalde horloges met korting op de website. De prijs op de website geld ook in de winkel. We willen nog wel eens vergeten kijken, maar als je ons er aan herinnert zal het horloge altijd verkocht worden aan de online prijs.

Veel shop plezier.
Brunott Juwelier

17 likes

Jawel, maar ik begrijp dat dat alleen voor de Grand Seiko’s met het oude logo is! Beperkte voorraad nog.

Dat klopt. We hebben nog 2 modellen. Terug te vinden onder Grand Seiko op onze website.

4 likes

Dat wordt ongelukken dan, bij Brunott voor de deur… :slight_smile:

Vers lid? Getipt?

Nee, serieus… top dat jullie reageren! :muscle:

2 likes

Google Analytics en een forum gebruiker tipte me. :-). We krijgen af en toe wel een bezoeker van horlogeforum . nl maar nu werden het er plots heel veel. Normaal lezen we mee, maar ik kon het niet laten om toch even te reageren.

15 likes

Ik heb ze niet getipt, de deur was nog dicht vanochtend om 9:45.

Wellicht heb ik argwaan gewekt door de etalage te fotograferen :smile:

1 like