Uitverkoop Christopher Ward tot vrijdagnacht 0.00 uur a.s.!

Hallo medeforumleden,

Wellicht interessant om te melden: Christopher Ward heeft tot vrijdagnacht a.s. uitverkoop met o.a. -50% op nog een zeer beperkt assortiment horloges (o.a. Trident Duiker en Portofino hommage Malvern). Ook zijn nog een aantal bandjes flink afgeprijsd.

Ik ging naar de site om alhier een bijdrage te plaatsen in een topic over autogerelateerde horloges en toen ging het dus weer GRUWELIJK mis…De schade? Een Trident 600 GMT duiker witte plaat met golfjes, rode keramische GMT bezel, oranje GMT wijzer en zwarte band, een extra oranje leder band en een Malvern die ik voor € 135,=(!) MOEST aanklikken…

Gezien de zeer positieve ervaring met een CW horloge ben ik zeeeeeeeeeeeer benieuwd!

Jullie zien het voorstel topic wel langskomen als ze binnen zijn!

Grt. Marco

3 likes

135 euro? Hoe doe je dat?
http://www.christopherward.eu/sale-winter2015/watches50-winter2015/c60-38-gmt-swrk2.html

Hier staat ie voor 540 euro… en dat is hem toch?

precies en ook de 38mm
Nog steeds scherpe prijs natuurlijk

De Malvern (IWC Portofino look-a-like) kost me € 135,=; de Trident 600 GMT idd. € 540,=. Even goed lezen wat er staat…

Grt. Marco

Right Marco … te snel :wink:
hmm ook leuk

je hebt gelijk, las daar overheen. Mooie prijs voor beide klokken!

Mooi die Trident, en 38mm is een mooie maat (voor mij tenminste :wink: ).

Ja ze hebben best leuk spul bij CW, gelukkig heb ik mijn triggerfinger (voorlopig) onder controle :innocent:

Wow. Ik heb 2 horloges van Christopher Ward en ben er erg tevreden over, maar ik zie dat de prijzen behoorlijk gestegen zijn sinds ik daar voor het laatst “gewinkeld” heb,
Maar blijven prachtige klokjes. De Malvern is zeker de moeite waard.

Veel voorpret!