Uitverkoop Hudsons bay Amstelveen

Vanmorgen gespot, uitverkoop Hudsons Bay Amstelveen! Nog een klein aantal heel voordelig geprijsde Hamiltons, Tissot en Seiko. Ver beneden de nieuwprijs!

11 likes

Deze prijs slaat helemaal nergens op, list is namelijk 525 euro…

12 likes

De overbekende opdrijf techniek😁

3 likes

e8b7b262aa0a8c03c6089acd46fbc414947bfcfd4e5673d034d74078dc7a9c68

4 likes

Bij de laatste foto is de nieuwprijs niet afkomstig van de Hamilton-site maar is zelfverzonnen. De “U betaalt” prijs hier is huidige dealerprijs met wat korting.

Lijkt wel een mediamarkt-stunt, hehe maar toch jammer.

1 like

6 euro… :joy::see_no_evil:

1 like

Weer zo’n grootgrutter die schaamteloos en met droge ogen zijn onwetende klanten in de maling neemt.

Echte koopjes zijn er gewoon niet meer. Hier in 010 ook al eens gekeken. Echt niets dat me aansprak - wie wil er -bijvoorbeeld- nou een Edox…? :roll_eyes:

Nou, hij heeft de collectie inmiddels al weer verlaten maar het was best een mooi ding :wink:

5 likes

In Haarlem bij HB ondertussen nagenoeg lege vitrines bij de horloge afdeling. Er ligt nog een Seiko en wat modemerken.
Het meeste lijkt met maximaal 30% korting verkocht te zijn.

De Jazzmaster Viewmatic 44mm had ik recent zelf en wist dat de prijs bij van Baal en de Bijenkorf 725 is. Nu 435, dat is echte korting. De andere horloges heb ik niet onderworpen aan een financieel onderzoek, dat mag de geïnteresseerde zelf doen :stuck_out_tongue:

Volgens mij is de korting op hamilton gewoon 40%. Dat men niet meer de moeite neemt om de etalages netjes te houden/de prijskaartjes bij het juiste horloge leggen kan ik ze ook niet kwalijk nemen.

1 like

Viel mij ook op. Daarnaast hadden ze überhaupt bijna alleen maar niet interessant spul. Ook al gaven ze hele dikke korting, dan nog had ik er niks gekocht.

Zit vol met anti horloges als MK, DK, Tommy en Armani-ish watches helaas…

Als ik een leuke Hamilton tegenkom neem ik hem wellicht mee. Moet de prijs alleen kloppen.

1 like

Personeel tegenwoordig…hopeloos :roll_eyes: