Op dit moment ben ik in Kyoto. Ik liep er de “big camera” in (is hier een soort van MediaMarkt maar dan X10).
(Sorry voor de crappy foto’s)
en nog een paar folders gescoord
Op dit moment ben ik in Kyoto. Ik liep er de “big camera” in (is hier een soort van MediaMarkt maar dan X10).
(Sorry voor de crappy foto’s)
en nog een paar folders gescoord
Oriënt Neo70
Blijft mooi
Als ze GS hebben zou ik er een stuk of 5 meenemen, helemaal hot in holland. Van de winst koop je je grail.
edit: daar komen de GS foto’s al door, wat doet de Yen vandaag? Bij de GS’n zie ik geen kortingstickers eigenlijk.
Als je nog een MR-G tegenkomt met een leuke korting, graag ff een seintje . Veel plezier nog daar!
gr, HJR
Fijn man! Geen slechte prijzen nee!
Prima prijzen! Ik was daar in april, ook in Kyoto, zowel bij Big Camera als Yodobashi.
Wat betreft de omrekening van de prijzen: ik deed er twee nullen af, nam van het overblijvende bedrag 3/4 deel en dat was dan de prijs in Euro. Blijkt nog steeds aardig te kloppen, hoewel de yen nu iets ongunstiger staat.
Ook kreeg ik als buitenlander korting vanwege niet hoeven te betalen van de BTW en vervolgens nog 5% korting op betaling met een Visacard.
Overigens weet ik niet of de prijzen die we op de foto’s zien, met of zonder die BTW zijn.
Horloges zijn toch veel meer in in Japan dan hier … wat een collectie voor een soort warenhuis
Alle horloges staan gelijk. Lopen ze echt allemaal? Wat een werk om al die automaten te laten lopen
Scherp opgemerkt. Valt me nu pas op.
Die radio controlled solar’s van Orient zien er ook best leuk uit. Ben benieuwd of ze ooit naar Europa komen…
Dat is nog niks. Was er een paar weken geleden. In een ander warenhuis heb je daar op de derde verdieping gewoon boetieks van Omega, Rolex, Glasshutte Original, Breguet en anderen. Verwacht ik bij de Bijenkorf toch niet snel tegen te komen…
Wilde ik net zeggen. Hier nooit gezien.
Leuk om altijd die bordjes te zien met “Made in Japan”
Ah maar dat was voor mijn tijd.
Dat is op HF een doodzonde hè! Winst maken met horloges…bah!
Is inclusief btw
Ik ga straks ff naar Yodobashi. Creditcard gaat mee…
Neem je paspoort mee, want dat is ook nodig als je als buitenlander wilt kopen.
No hoenderhokknuppel