Uitverkoop Kijkshop, kwaliteit Rexxor

Ik heb dit model.

Het valt om de dag stil. Nu ben ik er totaal niet bekend mee, maar moet je dit horloge om de zoveel tijd opwinden?

Ik zou zeggen: ‘baat het niet, dan schaadt het niet.’ :slight_smile:

Maar dat is een beetje flauw natuurlijk. Ik weet niet of het een automatisch of een mechanisch horloge is, maar volgens mij is dit type een automaat. Hij zou dus eigenlijk niet moeten stilvallen. Je hebt er 5 jaar garantie op volgens mij, dus je kan er ook mee terug naar de Kijkshop.

let wel dat als het een niet draagt, het bij een automaat ook zal stilvallen na één à twee dagen.

Groeten,

Martin

ik heb een rexxor automaat die heb ik nu al een paar weken de eerste liep twee dagen en stopte.(overleden)
ik heb vlot een nieuwe gekregen en die loopt echt fantastisch het enige minpuntje vind ik dus de datum die gaat tot dik in de dertig ik geloof iets van 39 maar pin me er niet op vast.
qua klokje loopt deze perfect hij draagt lekker en is netjes afgewerkt en al helemaal voor dat geld.

Sjors Schreef:

Ik heb dit model.
http://www.kijkshop.nl/data/producten/groot/KS1100
43y.png

Het valt om de dag stil. Nu ben ik er totaal niet
bekend mee, maar moet je dit horloge om de zoveel
tijd opwinden?

Sjors Schreef:

Ik heb dit model.
http://www.kijkshop.nl/data/producten/groot/KS1100
43y.png

Het valt om de dag stil. Nu ben ik er totaal niet
bekend mee, maar moet je dit horloge om de zoveel
tijd opwinden?

Dan ben je zeker ambtenaar :stuck_out_tongue: hahaha geintjeeeeee

In welk land hebben ze nu 39 dagen in een maand? Ben nog nooit een horloge tegen gekomen met meer dan 31 dagen. Heel bijzonder.

Ed

Ik heb een Ascot die hetzelfde heeft. De reden is simpel, er zijn twee getallen schijfjes, waarbij één van 0 t/m 9 loopt, en één van 1 tot 3.

Groeten,

Martin

Nauuuuu

Volgens mij lees ik veel op het forum van leden die gek zijn op de seiko 5 en die heb ik ook regelmagig bij de kijkshop zien liggen.
als die ook met 50% korting weggaat kan je wellicht nog goedkoper uitzijn dan in het buitenland kopen.

het kan zijn dat hij gewoon onregelmatig loopt en dan word hij omgeruild tegen een nieuwe tenminste hier wel.
succes

Vandaag ook maar even langs de kijkshop gegaan en dit model gekocht
automaat en handopwind, datum en gangreserve 40 uur, en 24 uur aanduiding,
glazen achterzijde.
waar heb je zoveel complicaties voor euro 40,=

Mooie stijlvolle klok.

Ed

bij de chinees??

Groet,
Arno.

tja maar dat smaakt soms ook erg goed.

bluebreeze Schreef:

Vandaag ook maar even langs de kijkshop gegaan en
dit model gekocht
automaat en handopwind, datum en gangreserve 40
uur, en 24 uur aanduiding,
glazen achterzijde.
waar heb je zoveel complicaties voor euro 40,=

nice ! :slight_smile:

Deze uitvoering gisteren ook gekocht bij de Kijkshop,tijdens een bak koffie uitgepakt en bedrijfsklaar gemaakt(gelijk zetten en eerste maal 10 slagen handmatig opwinden),helaas deze vertikte het te gaan tikken.
Dus terug naar de Kijkshop,daar de laatste uit de vitrine verkregen maar ook die wilde niet op gang komen.
Heb de aankoop maar weer ongedaan laten maken.

met vriendelijke groet,Aad