Uitverkoop Kijkshop, kwaliteit Rexxor

Hallo allemaal, er is uitverkoop bij kijkshop. Op heel veel horloges zit zo’n 25 tot 50% korting.
Nou heb ik zelf m’n oog latan vallen op een rexxor. Er is weleens op dit forum over de kwaliteit gespeculeerd, maar volgens mij nog niet door een ervarings deskundige. Heeft er iemand inmiddels een rexxor (automatic) ?

Ik denk niet dat je veel forumleden zult vinden die een horloge bij de kijkshop kopen. Maar voor de prijs die je betaald kan je er volgens mij geen buil aan vallen.

dreski Schreef:

Ik denk niet dat je veel forumleden zult vinden
die een horloge bij de kijkshop kopen. Maar voor
de prijs die je betaald kan je er volgens mij geen
buil aan vallen.

Een verzamelaar heeft nooit genoeg he :smiley:
Maar op zich is er niks ergelijks dan een slecht lopend horloge.
Dus als er iemand is met rexxor ervaring, houd ik mij aanbevolen.

Als het goed is verkoopt Kijkshop ook Seiko5 horloge’s, zal eens kijken of er nog wat ligt met korting. Bedankt voor de tip!!

yup, ze hebben een paar seiko5’ers liggen idd

Ik heb er zojuist een heel leuk mechanisch horloge besteld voor een prikje.
Geen automaat maar een handopwinder

Groet,

Paul
Leeuwarden

Ik ben benieuwd Tag, wat voor een precies, merk?

Het is zo een Rexxor van de Kijkshop zelf. Even de zoekfunctie op hun site en zoeken naar Rexxor. Tussen de vele quartz horloges staat een stuk naar beneden een mechanisch horloge voor 15 euro

Groet,

Paul
Leeuwarden

Bedankt Paul, ik heb 'm gevonden. Ik zie nu ook net dat ze nog enkele automaten verkopen. Zal morgen eens in de stad kijken!

Ik ben benieuwd of je nog wat moois kan vinden.

Als ik die van mij binnen heb zal ik even een foto laten zien

Groet

Paul
Leeuwarden

Voor 15 euro is dat nog een geinig klokkie moet ik toegeven.

TAG Schreef:

Ik heb er zojuist een heel leuk mechanisch horloge
besteld voor een prikje.
Geen automaat maar een handopwinder

Groet,

Paul
Leeuwarden

Leuk ! Welk merk?

Gisteravond op koopavond maar ff de stoute schoenen aangetrokken :slight_smile: Iemand hier op het forum moet die dingen toch een keer uitproberen.
It’s a dirty job, but somebody’s got to do it hahaha :)-D
Ik heb een rexxor gekocht, automaat, 40 euri’s.
Zwaar horloge, voelt solide aan, echt leren band, keurig houten doosje eromheen.
Tijdens het gelijk zetten voelt ie een stuk beter aan dan bijvoorbeeld een Aeromatic.
En er zit nog 5 jaar garantie op ook. Zal vanavond thuis ff een fototje maken.

Ben vandaag ook maar even naar de Kijkshop geweest.

Deze mocht voor 20 euro mee. Ik kreeg kassakorting op de korting!!

http://www.kijkshop.nl/product/1874/295-1029-1035/merkenshops/horloge-merken/rexxor-exclusive/rexxor-excl-horloge/

Inderdaad een solide horloge dat er leuk uitziet.
Met glasbodem en 5 jr garantie!
Zoals te verwachten overtuigd de kwaliteit van de band niet echt.
Hoe het uurwerk is zal de toekomst leren.

Marco

Dit is de handwopwinder van 15 euro. Inderdaad met vijf jaar garantie. De kast en de wijzerplaat zien er mooi uit. Ook met een glazen bodem.
Toch erg leuk voor dat geld
Groet,
Paul
Leeuwarden

Ziet er leuk uit Tag, van harte met deze aanwinst! (tu)

Mijn beste,

Ik sluit me hier volledig bij aan. (evenals het horloge van Marco W)
Voor dat geld kun je ze niet laten liggen. ‘Veel voor Weinig’ :wink:

Orologio Signaturis Temporis

TAG Schreef:

Dit is de handwopwinder van 15 euro. Inderdaad met
vijf jaar garantie. De kast en de wijzerplaat zien
er mooi uit. Ook met een glazen bodem.
Toch erg leuk voor dat geld
Groet,
Paul
Leeuwarden

Die handopwinder is idd ook leuk. Zelf heb ik voor een automaat gekozen. 2 foto’s kun je zien op http://www.wachtes.vernimmen.eu

HAHA. Ik heb vandaag precies dezelfde gekocht. Hij zit een beetje vervelend, want er zitten wat scherpe kantjes aan, maar verder staat ie heel goed. Ik heb nogal dunne polsen, dus zo’n klein horloge past mij wel.

De houten kist waar ie in zit is waarschijnlijk nog duurder dan 15 euro. :smiley:

Ik heb ondertussen de reXXor ook stil laten liggen, we hebben tenslotte nog meer horloges :slight_smile: en de gangreserve bedraagt een keurige 38uur.