Uitwisselings overzicht mod onderdelen Vostok Amphibia en Komandirskie

Beste medeforummer,

Er zijn weer wat mod kriebels aan het opborrelen, dit keer voor de Vostok watches.

Na veel lezen op diverse sites, is het mij gaan duizelen wat er onderling aan onderdelen is uit te wisselen :crazy_face:

Op HF heb ik het (nog) niet kunnen vinden, vandaar mijn beroep op jullie:

Is hier of weet iemand waar deze te vinden is: een lijst met uitwisselbare mod gegevens voor de Amphibia onderling, idem Komandirskie en ook tussen Amphibia en Komandirskie?

Het maakt het voor mij dan eenvoudiger om onderdelen te gaan bestellen.

Ik ben benieuwd naar reacties, bedankt alvast :grinning:

1 like

Beste ts,

Je hebt het topic

“Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto’s Spammen”

ook bestudeerd?

Voorbeelden zo uit de losse pols, en die ik gebruikt heb.
Kijk voor voordelig bij Meranom.
En voor klasse maar duur bijv bij Am watches.
Maar er zijn er veel meer.

1 like

Op WUS is een heel uitgebreid topic hierover.

https://forums.watchuseek.com/f10/guide-buying-modifying-repairing-vostok-amphibia-3042242.html

1 like

@Omega_73
Zekers, cool topic en veel inspiraties voor mod mogelijkheden, want er staan prachtige mods tussen hoor :ok_hand:

Maar zoals gezegd raak ik het overzicht kwijt voor de Vostok onderdelen om onderling te kunnen modden :hugs:

Hoi Mark, dat is een mooie link met muchos informatie, dank!

1 like

A ha, Ja begrijp ik. Dank zij de overdaad eigenlijk. Tsa, heb 1 advies. Eerst plan maken wat je wilt gaan doen. En daarna de onderdelen erbij gaan zoeken.

Bijv.

Ik wil nog eens wat met een 090 kast. Dan kijk ik in Google naar alle plaatjes van modding voorbeelden die te vinden zijn.

Daarna maak ik een keuze waar ik naar zoek. Wat gaan we doen? Wijzers, bezels kroon of wijzerplaat? Ebay is een prima bron ook.

Het is ook wel een fraaie hobby wat wij hebben he :smiley: Ik neem jouw tips ter harte, dank!

Graag gedaan Jan. Voorbereiding is helft van de lol al! :wink:

1 like