Ultieme watch goals?

Ressence Type 3.

Kookwekker van €25000 met ongelooflijk gave techniek (de wijzers ā€˜drijven’ in olie en bewegen middels door magneten aangestuurd door een mechanisch uurwerk).

3 likes

Een simpel eta 2824tje :laughing: Heel gave dingen inderdaad.

Gaver zijn ze er bijna niet…

Met stip, de Daytona 116500LN:

En als tweede een mooie Omega Speedmaster.

2 likes

Zag het ja; heb de website intussen uitgebreid bekeken.

Ongetwijfeld knap gemaakt maar zaken die zo extreem duur zijn dat ik ze zelf nooit zal bezitten vind ik niet boeiend. (geldt overigens ook voor Ferrar’s e.d)
Zo’n droom moet wel (of misschien net) binnen handbereik liggen om aan te spreken.

My 5 cents…

1 like

Credor Eichi II. Wordt voor mij niet veel beter dan dit.

@Fate_Amenable_To_Change, kom er maar in! :wink:

Foto’s van deployant.com

4 likes

Ik kan niet in louis z’n portemonnee kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ik ben het met je eens hoor. Ik stel mezelf over het algemeen ook doelen die voor mij nog enigszins haalbaar zijn. Daar komt bij dat er eigenlijk maar weinig horloges zijn in de, zeg, >25k range die me echt kunnen boeien.

1 like

A.lange & sƶhne 1815 rattrapante staat wel erg hoog op mijn lijstje, maar gezien de prijs zal die er ook nog wel even op blijven staan…

Een meer realistische doel (en mijn volgende aanschaf) is de Rolex Submariner date. Maar op dit moment ben ik nog steeds erg blij met mijn Breitling 44 GMT…

2 likes

Geen enkele grail of doel, gewoon flipperen, over 2 maanden is alles anders

2 likes

Als ik deze zou hebben, zou ik nooit meer en horloge hoeven kopen:

2 likes

Bescheiden wens toch :wink:

1 like

Die bovenste erg gaaf idd

Die onderste ook…

1 like

Deze vind ik wel tof. Heb hem hier nog niet voorbij zien komen. Ook nog niet in het wild gezien.

1 like

Meest zinnige opmerking in dit draadje

1 like

Deze hoop ik ooit nog eens tegen te komen voor een acceptabele prijs, maar de kans dat ik door de bliksem getroffen zal worden is groter.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/SearamblerTGraph13_zpslef2zoxb.jpg.html]

[/URL]

1 like

Ach,ja, mijn ultieme klokken zijn niet eens zo onbereikbaar en gaan er ook gewoon komen.
İk ben nogal een down to earth type en droom dus ook niet meteen van een Rolex of Patek…
Er staan er 2 al heel lang hoog op de verlanglijst:

1. Oris Chronoris
  2. Archimede Outdoor Protect
    Ze komen er heus wel, ondertussen geniet ik van mijn huidige klokjes als Tissot, Vostok, Technos en Seiko
1 like

Ik moest lachen :smile:

Deze. Zo mooi en subtiel, helaas buiten bereik nu, maar ooit…:heart_eyes:

4 likes