Euhm…
️
Ja… nou…
Je moet héél voorzichtig zijn hier met dit soort shit…

Euhm…
️
Ja… nou…
Je moet héél voorzichtig zijn hier met dit soort shit…

Ik zou graag een Speedy willen toevoegen aan mijn collectie. Lijkt me een mooie trio met de Edox dresswatch en de Tudor Pelagos
200
Rolex Explorer II Polar
Omega Seamaster Planet Ocean
Meistersinger Salthora Meta X
Tag Heuer 1000
Zo’n Ploprof zie ik mezelf ooit nog eens kopen.
Wel een ‘73-er, en met de originele metalen (niet de mesh van deze foto) én de originele rubberen band.

Kan het me op het moment niet veroorloven, maar deze gaat er bij gezondheid ooit komen:
Weet alleen niet zeker of ik niet eerst zo’n vintage cal 33.3 wil hebben. 
Naar verluidt gaat het horloge binnen 10 seconden in self destruct modus als je de rode knop indrukt! 
Een Rolex, ik wil gewoon een Rolex… om te beginnen een Sub…
Er zijn teveel horloges die ik ooit zou willen dragen van o.a. piaget, jlc en blancpain.
De piaget emperador is onbetaalbaar voor nu maar ik vind dit echt een prachtig horloge wat niet genoeg aandacht krijgt in mijn opnie

Als ik echt echt echt echt echt zou moeten kiezen?
Dan toch deze vintage Daytona 6263 
En natuurlijk een SKX als beater er bij 
En die heb ik gelukkig al 

Mijn ultieme doel is EEN horloge,…
Moet dan wel even het virus de baas worden 
Mijn grail is al binnen: de Shogun.
Het is mijn ‘carrot-on-a-stick’ geweest tijdens mijn voorbereiding op de Rotterdam Marathon. Zoals het een grail betaamt, gaat hij nooit meer weg.
Verdere wensen: een Speedy Pro 3572.50 Moonwatch, dus met hesalite en 1863 gedecoreerd uurwerk. Heeft net zoveel met de maan te maken als een salami met trommels, maar vooruit.

En ook op de verlanglijst: een Seiko Pogue, de gele.
Als het kan uit mijn bouwjaar, maar eigenlijk is een originele gele al goed.

Ook mooi: een Rolex Datejust, maar dan wel met fluted bezel, blauwe dial en jubilee bracelet.

Of een Omega Aqua Terra in blauw, met verticale lijnen, niet die malle horizontale.
En een verzameling is niet compleet zonder SKX009 met jubilee en bol saffier. Kan ik gelukkig ook al afstrepen! 
Op dit moment voor mij de Rolex Explorer (36 mm), een Speedy Pro. Ik weet vrijwel zeker dat die eerste twee ooit gaan komen. Daarnaast nog eventuele andere mogelijkheden: JLC Reverso Duo, Seiko SLA017, AP Royal Oak, een vintage 36 mm Rolex Datejust, een blauwe Omega Seamaster 300 Bond, een Rolex GMT Master Pepsi bezel en eigenlijk nog zoveel meer… wat een hobby
Hahahaha… Klopt. Het wordt niet veel beter dan dat, inderdaad. Kijk dat uurwerk toch eens. Alleen die WR rating, he?
Mijn bereikbare grail is de Speedmaster professional. Mijn ultieme grail is de Rolex 16710 BLRO.

Helaas is de kans klein dat ik die ooit zal kunnen kopen.
Mijn volgende aankoop op horlogebied gaat wss deze Rolex worden.
Daarna zou ik nog graag een Panerai willen toevoegen en dan is het wel best.
Dat dus. Maken ze eens een cool horloge, vernaggelen ze het.