Ultra thin & betaalbaar

Had liever gezien dat ze daar gewoon de dikkere indices van de 9 en 3 hadden geplaatst.

1 like

Net een panerai. :see_no_evil:

1 like

Zit er ook een 50 euro Unitas in? :face_with_peeking_eye: :joy:

2 likes

Who cares. Toch een mooie ltd dichte caseback.

Bij Gucci zelf kennen ze waarschijnlijk ook niemand die 8000 ballen aan dat horloge verspijkert. Maar goed, leuk voor het imago.

Het kan nog wel gekker;

1 like

Nog niet eens onaardig om te zien. Jammer dag DG zo’n tokkie imago heeft.

1 like

Ja, echt een fijn horloge. Dun en mooi om te zien. Ik heb dit horloge juist gekocht vanwege het lettertype. Samen met de blauwe kleur lijkt het horloge wat mij betreft op deze Chopard, maar dan voor 3% van de prijs…

5 likes

die zien er wel leuk uit, enkel spijtig dat deze met een lederen band zijn uitgerust, ik heb ze liever in metaal :slightly_smiling_face:

doch ben ik zeer tevreden met deze:

eentje die noooooit weg zal gaan :+1: (3.5mm) en nog nooit de tijd moeten korigeren :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Als het echt dun en goedkoop moet dan zou ik een kwarts zoeken

Heel mooi! Vooral die AR3120-41X :slight_smile: Zo zie je maar weer… horloge hoeft niet duur te zijn.

6 likes

Een leuk onderwerp met mooie resultaten. Ik mis wel de secondenwijzer bij de Citizen Suratto. Anders zou ik acuut hebberig worden.

TS had het over betaalbaar, niet over afbetaalbaar :scream:

2 likes

incoming voor €270

4 likes

TS had het ook over JLC en VC als onbetaalbaar, vergeleken daarmee is die CW betaalbaar toch.

3 likes

Je geeft twee voorbeelden met stalen band, ik weet niet of dat de voorkeur heeft?

Vroeger had Frederique Constant de slimline reeks in het programma, verschillende modellen met automaten en een kast dikte van rond de 8mm. Ik zie bij Bouman nog voorraad.

Jammer dat deze niet meer in productie zijn. Nog wel te vinden voor rond de €500.

Een dikte van 5mm en een kastvorm die lekker in de pols valt. Dikke prima. :smiley:

17 likes

Potverdikkie! Nog nooit eerder van deze lijn van Citizen gehoord maar wat een plaatje zeg…

1 like

Twelve660 is niet te vinden op chrono24 volgens mij… jammer

Wil eigenlijk een ultrathin, andere kleur wijzerplat en betaalbaar…

Dubbeltje op de voorste rij…

Niet alleen dun maar… wat mooi!

1 like

Bij Christopher Ward gewoon te bestellen hoor, al dan niet als pre-order in verschillende kleuren. Is een vrij recent model. En de prijs? Tsja, dat is aan jou of je dat betaalbaar vindt.