Ultrasoon reiniger bij de Lidl

Zegt niet veel hoor, inkoopsprijzen. Verdiep je maar eens in kleding en schoenen…

Word je getriggert door een actie van de Lidl, kom je toch bij wat duurdere reinigers uit :confused:

Ik zit nu aan een Velleman te denken met verwarming en 2 liter inhoud

Behoorlijk verschil in prijs maar ik denk dat het de meerprijs wel waard is.

Behalve de INOX natuurlijk, dat kan makkelijk. Sterker nog, die kun je met ultrasoon apparaat en al van elf hoog naar beneden mikken…

2 likes

zie mijn reactie naar Tempus F :slight_smile:

1 like

Niet teveel in de buurt van een ultrasoon gaan zitten. Je wordt er door de tijd stokdoof van.
Komt door bepaalde geluiden/trillingen die wij blijkbaar zelf niet kunnen horen.

Jaa ik begreep je verkeerd mijn fout :slight_smile: maar je zou zeggen als een horloge waterdicht is dat het horloge daar wel tegen zou kunnen?

Ooit een factuur van Van Arendonk verkeerd binnen gekregen.
Van Bommels kosten gewoon 95-99,- euro ex pp.
Moet je behoorlijk aantallen mee maken dus.

Nu heb ik de ultrasoon echt nodig, voor mijn horloge(band) en mijn (Bommel) schoenen…

En als het nou mooie schoenen waren…

2 likes

Geen idee.
Ik draag Santoni’s…
:slight_smile:

1 like

Hier ook zo :slight_smile:

Ik hoop met een paar skistokken want je gaat zo op je snufferd met dit middeleeuwse materiaal. :grimacing:

1 like

Idd leuk voor horloge banden maar nooit de kast zelf erin stoppen, de band gewoon demonteren als je dit wil gebruiken.

Met die kleintjes valt dat nog wel mee

Is dit evt. wel iets voor een reeds gedemonteerd horloge of zouden jullie ook daarvoor een beter/duurder model aanraden? Was mij namelijk toevallig net een beetje aan het oriënterem op zo’n ding.

Zo mag ik het lezen.

Hé, exact deze (her)ken ik…

Grt. Marco

Ik heb zo’n goedkoop ding, werkt prima met horlogebandjes en lege horlogekasten. Heet water met een scheut allesreiniger er in.

Mijn idee:
Zachte tandenborstel, Dreft, en lauw water.

:smile:

2 likes