Ultrasoon reiniger bij de Lidl

Silvercrest ultrasoon reiniger vanaf maandag bij de Lidl in de aanbieding.
Iemand ervaring mee? Moet ik maandag om 8 uur voor de deur gaan liggen of zal ik hem aan mij voorbij laten gaan?

3 likes

Ik zag hem ook al voorbij komen .
Zit er ook over te twijfelen.
Iemand ervaring er mee ?

1 like

Heb jij een kunstgebit dan?

10 likes

Heb deze thuis staan, uit een vorige aanbieding elders gekocht.

De reinigings cylus kan je bij deze eindeloos herhalen voor een beetje resultaat, daarbij komt nog dat hij niet echt stil is te noemen dus als hij in de keuken aanstaat kan ik em in de woonkamer horen…Tig keer achter elkaar…

Ik heb er nu eentje van Braun, kost 55 euro, maar wel resultaat! :+1:

Groeten,

Noel.

Ze kosten 6,- inkoop.
(Weet ik uit betrouwbare bron<> moi)

Nuff said :smile:
Een goede kost een paar rooitjes.

Dus het advies is afblijven :blush:

Naja, best een leuk ding om een horlogebandje te reinigen.
Maar verwacht er niet teveel van. Hoeft ook niet voor dat geld.

Ik heb zelf ook zoiets, hou er rekening mee dat je minimaal 15-20 min. moet rekenen voor een grondige reiniging. Tip! Gooi er warm water met wat Dreft in voor een betere reiniging. Een Elma met verwarming werkt een stuk beter maar dat is ook een volstrekt andere prijsklasse…

Vul jij de vakken bij Lidl?

1 like

https://www.conrad.nl/nl/ultrasoonreiniger-600-ml-vermogensverbruik-max-35-w-materiaal-behuizing-kunststof-reinigingsduur-3-min-min-097838.html

Misschien is dit wat voor je, ze hebben er trouwens meer op hun site.

Ja zoiets.
Kon dezelfde inkopen voor 6,- per stuk… ex btw uiteraard.
Om een beetje een idee te krijgen van de kwaliteit die je daarmee koopt.

Volgens Conrad… Volgens mij toch niet echt aan te bevelen? of wel???

https://www.conrad.nl/medias/global/ce/0000_0999/0900/0970/0978/097838_AB_14_FB.EPS_1000.jpg

1 like

Haha! :+1:

Bij Conrad dachten ze: Kom we helpen de cliënt en de serviceafdelingen van de horlogefabrikanten eens een handje!

Groeten,

Noel.

1 like

Ik gebruik deze al jaren naar volle tevredenheid. Met speciale reinigingsvloeistof, aangevuld met (warm) water gaat het reinigen van rvs banden heel goed. Opmerkelijk hoeveel shit zich daarin ophoopt :flushed: Ook de optie van warm water met bijvoorbeeld Biotex werkt heel fijn. Dit model wordt ook onder de merknaam Beco verkocht, voor een bedrag rond de 30 Euro. Voor mijn gebruik meer dan voldoende :smiley:

1 like

kan wel geregeld worden.

Vorig jaar de zelfde gekocht bij Conrads. Werkt erg goed zonder water. Met een druppel dreft nog iets beter. Top apparaat!

1 like

Iets afkraken wat je zelf niet getest hebt, aan de reacties te zien werkt het ding perfect :wink:

Ik doelde op het gehele horloge in dat apparaat doen…

1 like

Mechanisch horloge nooit in ultrasoon reiniger doen!

Zo zie je maar hoe mensen iets verschillend kunnen interpreteren :wink:
Is zeker niet aan te bevelen om je volledige klokje in de Ultrasoon te laten badderen :cold_sweat:

1 like