Absoluut , Zoals aangegeven ga ik niet meer dan 30 euro betalen per stuk , nog minder zou mooi zijn.
Een email is al verstuurd naar de verkoper , we gaan het zien!
42kHz, daās de goede frequentie voor een Ultrasoonreiniger⦠die van mij, een maatje groter doet ook 42 kHz, en⦠inderdaad⦠alles wat je erinkiepert komt er schoon uit⦠soms moet je em nogmaals starten als nog niet alle bagger eraf is.
Ik gebruik zelf een āsopjeā van water en Biotex, en een scheutje Spiritus.
Ben ik ook benieuwd naar. Misschien toch maar eens zoān ding aanschaffen
Ken ik alleen van bier? Maar dat bedoel je hier niet?
Ik heb ook interesse! Laat maar weten wat ie gaat kostenš
Best ƩƩn nemen met verwarming.
Als je een heetwaterkraan hebt is dat is maar een heel beperkt beetje beter dan zonder verwarming. In de paar minuten dat het ding zijn werk doet koelt dat water nauwelijks af.
?? googlen op de cirkel van sinner vwb reinigen.
Een warme vloeistof reinigt beter ja. Het maakt dat water verder niet uit hoe het opgewarmd wordt.
Klopt, maar wel hoe snel het afkoelt.
Dus warm of heet water op bijvoorbeeld een koude plavuizen vloer, sorteert geen of minimaal effect, vwb de reiniging.
Klopt ook, maar we hebben het niet over 100 kilo plavuizen maar over bv een bracelet van een ons in een ultrasoonreiniger. En een procesduur van enkele minuten. Je doet het water er met 65 graden in en als je klaar bent is het 59 graden. (Of zo). Een professionele machine is verstandig te kopen als je hem 3 keer per dag gaat gebruiken. Voor 6 keer per jaar is een goedkope prima.
Antwoord is binnen : 37,50 per stuk is de beste prijs die hij wil geven.
Dit valt natuurlijk een beetje tegen
Nooit geschoten altijd mis.
Voor dit geld ga ik ze niet groot inkopen , hopelijk is de review wel nuttig geweest.
Ik kan het van harte aanbevelen er 1 te kopen , voor 4 tientjes doet hij zijn werk prima.
Iedereen bedankt voor de PBās en interesse!
Voor 4 tientjes heb je ook de Grundig UC 5020. Deze heb ik besteld.
Goede tip , dat zal ik ook eens proberen.
, in dit geval bedoel ik isopropylalcohol
Ziet er ook prima uit , laat nog even weten hoe hij bevalt!
Mochten er nog meer tips en trucs en ervaringen zijn , gooi het in dit topic!
Ik gebruik de HBM ultrasoonreiniger 0,7ltr (nu 59,99) zonder verwarming.
Ik heb wel geinvesteerd in een fles Tickopur reiniger en moet zeggen dat ik veel betere resultaten heb dan met de zelf gebrouwde mengsels in verschillende samenstellingen.
Ik mis wel de extras om bv horloge boven de vloeistof te houden dus moet iedere keer de band demonteren maar daar verzin ik nog wel iets op.
Toch niet voor de Grundig gekozen, wel voor de Emag Emmi 04D (39,99 EUR).
Ik heb weer een bericht gekregen van de verkoper.
Hij is bereid te zakken tot 34 euro per stuk.
Aangezien ik toch redelijk wat pbās ontvangen heb (6) , is het misschien toch leuk er 10 te kopen.
Dus mocht de prijs van 34 euro akkoord zijn graag een bevestiging per pb!
Prijs is ex verzendkosten , of afhalen in eindhoven.
Hoe staat het hiermee, ik heb belangstelling getoond, maar hoor er niets meer over.
Helaas heb ik niet de benodigde 10 aanmeldingen ontvangen , het is blijven steken op 6.
Zodoende was ik aan het afwachten.
Desondanks excuus voor de radio stilte.
Aha, oke alsnog bedankt voor de info.