Unagi

Nog geen “ervaringen met”-topic van @anon44073676EV, dus bij deze.

Nog nooit zo’n snelle deal op HF gesloten (bod op horloge doen en 1,5 uur later in huis :joy::ok_hand:). Is dus prima zaken doen met @anon44073676EV; persoonlijk afgesproken, reageert snel en vriendelijke horloge liefhebber. Dank en wie weet tot een volgende keer! :smile:

2 likes

Bedankt! Het scheelt natuurlijk dat je om de hoek woont :wink:.

1 like

Wat een leuke ervaring met @anon44073676EV vandaag!
Een horloge gekocht en twee uur later halverwege onze woonplaatsen al de overdracht!
Superaardige kerel, snel en open in zijn communicatie, weet veel van horloges en erg gezellig.

AANRADER!

1 like

Dankjewel @BG1. Ik wens je veel plezier met jouw nieuwe horloge. Ik heb er zelf ook lang van genoten.

Prettige deal gesloten mer Unagi.
Soepel verlopen deal, Vriendelijk en betrouwbaar HF lid. :pray:

1 like

Horloge gekocht van @anon44073676EV

Horloge was precies zoals omschreven en konden een hele snelle deal maken.

Kortom: aanrader

1 like

Soepele deal met @anon44073676EV

Snel, betrouwbaar, lekker bakkie gedaan en over horloges gepraat. Top :ok_hand:

1 like

@anon44073676EV 2 keer gezien vandaag, 1 keer om een horloge op te halen en de 2e keer om zijn vergeten rugzak op te halen :laughing:

Aardige gozer. Soepele deal. Aanrader!

1 like

Bedankt @anon44073676EV voor de prettige communicatie, snelle deal, het wachten, de koffie, het leuke gesprek en natuurlijk een mooie NA voor mij.

Top, echte aanrader!

1 like

Ik heb een Tudor overgenomen van @anon44073676EV . Helaas lukte het voor mij niet om er persoonlijk om te komen, dus heeft hij de moeite gedaan om hem te verzenden.

Simpel gezegd: alles is perfect verlopen! Aangename communicatie, foto’s en filmpje van de set, snelle verzending. Helemaal goed dus, absoluut een aanrader! :+1::blush:

1 like