Unboxing.. again.. Rolex Explorer II Polar

Mooi, zeker omdat het een volledige set is. Veel plezier ermee!

1 like

Ja, nu nog 9 maanden WEMPE garantie. In oktober 2014 is deze compleet geserviced door AD Wempe in Keulen. Rolex geeft 1 jaar garantie en Wempe 2 jaar. O ja factuur heb ik meegekregen. Altijd waardevol.

1 like

Ja, dat weet ik ook niet. Ook die van mij heeft landencode 888. Alleen Rolex weet het antwoord waarschijnlijk. Heb wel gevraagd of tijdens de service de plaat vervangen is oid. Nee, was het antwoord.

Mooierd hoor :+1:

1 like

Proficiat, toppie.

1 like

Knappe set! Proficiat

1 like

De swiss only platen zijn maar tijdelijk geleverd in verschillende modellen. Ze zijn wel wat gewilder dan de normale platen over het algemeen. Ze zijn allemaal rond het jaar 2000 geleverd.

3 likes

Erg mooi! Zeer gave klok. Veel plezier ermee.

1 like

Heel erg mooi, bedankt voor het delen :+1:

1 like

Proficiat, jouw jaar kan niet meer stuk

1 like

Koel :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijk ding inderdaad. Ik heb hem zelf ook gehad, maar geflipperd voor een 114060. Daar ben ik nog steeds erg blij mee en hij blijft (voorlopig) ook :wink:

Maar ik wil eigenlijk ook weer de Explorer II terug. Het is gewoon een hele opvallende verschijning zonder protserig te zijn. Wat mij het meeste bevalt aan dit horloge is de zwarte randjes van de markers. Het is maar een detail, maar ik vind het prachtig.
Overigens merkte ik dat mijn omgeving juist soms aangaf te vallen over de zwarte randjes…

Heel veel plezier ermee.

2 likes

Nice! Groeten van zn broer:

3 likes

Hoe ook de gr van je "broer"
En heeeel veel plezier er van

2 likes

De mooiste stalen Rolex met witte wijzerplaat en GMT!

2 likes

Welke modellen worden nog meer geleverd in staal met witte plaat en gmt?
Buiten de exotische gmt voor panam grondpersoneel dan.

Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd met de 16570,hij blijft mooi.
Maar volgens mij mis je nog wat acces in de doos zoals kalender,bezel protector en nog een map.
Geen probleem,deze zijn makkelijk los te vinden.
Dan is die pas echt ā€œfullā€.
Veel draagplezier!

Hier de set van me zoontje…

1 like

Wijzerplaten met alleen Swiss (Luminova) zijn geleverd tussen 1998 en 2000, Swiss only (SuperLuminova) is geleverd ±vanaf 2000. Het verhaal over gewilder is mijn inziens onzin, het is eerder andersom.

1 like

Die van me zoon is van 1999 (geboortejaar) en heeft een Swiss Made dial.