Zojuist binnen… een Orient Mako Pepsi met glitters
3 uur op de post zitten wachten en JA …!! daar is tie
direct de camera en het zakmes erbij en lekker uitpakken…
MAAR …!!!
% $#@#*! mme wat zit daar nou … stof ??? ff poetsen hoor
uh… nogsteeds stof ??? dat lijkt verdorie wel glitter…
en poetsen gaat niet helpen want die zooi zit onder het glas
nou lekker dan, nu gaat die stroopwafel ook terug de doos in
gaat die ook nog aan m’n neus voorbij
Ik zie de schaduw van het stof. Niet toevallig nog ‘in de stickers’ dat glas (oftewel tussen sticker en glas). Soms moeilijk te zien. Vriend van me heft 3 maanden met rondgelopen en baalde toen van een paar krassen waar ie niet van wist waar ze vandaan kwamen. Ik heb toen de sticker maar verwijderd…
Toen mijn Gigandet arriveerde dacht ik ook %$#@ een “krasje” op met name de bezel. Ik kon niet zien dat er nog een plakkertje op zat. Een dag later, bij misschien andere lichtinval, zag ik dat er toch een stikkertje op zat
Het is een stroopwafel met caramel, dus die moet je gewoon opeten inderdaad.
Jammer van de glitters, je kunt een keer pech hebben. Neemt niet weg dat ze 'm zo hadden mogen opsturen, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Van SW kun je verwachten dat ze dit keurig oplossen voor je.
Nou hoop ik maar dat er geen glitters of afwasmiddel in die stroopwafel verwerkt zitten, nou ja dan geef ik hem wel weg.
b.t.w. het is afgezien van de f*ckup met de glitters wel een erg leuk klokje voelt behoorlijk solide aan en de polish / lakwerk
is prima, ik snap dus wel waarom deze Mako’s populair zijn.
maar die glitters ik begrijp er niks van, op welk moment van de productie kan het nu gebeuren dat die zooi onder het glas terecht komt ? … my guess is toch de AR coating.