@Carpe_tempus Toch de hoax van het jaar, Gerard 
Laatst ook nog met Auto-backlight van een G.shock
ik schud die hoaxen gewoon uit mān mouw he,
ze zijn zo goed dat ik er zelf intrap 
Als Mako bezitter kan ik me hier helemaal in vinden! Ja er zijn wat verbeterpunten maar voor deze prijs kun je niks beters verwachten dan dit! Echt veel bang for bucks! 
Heb je hem toevallig wel eens op leer of Nato uitgeprobeerd ?
en zoja bevalt dat of beter maar op deze band laten zitten ?
ik denk zelf dat donkerbruin vintage leer ook niet misstaat.
grt. Gerard
In de winter zet ik hem altijd op een een zwarte Hirsch Buffalo Artisan en dat bevalt me prima
Ik ben zelf niet zoān fan van een bruine band bij een zwart horloge maar in jouw geval is het met de blauwe wijzerplaat misschien wel een mooie match!
Leer staat hem in ieder geval niet slecht 
http://forums.watchuseek.com/f410/mako-leather-384139.html"google is your friend"
ik kom toevallig deze tegen ( Mako XL op leer )

Deze vind ik zelf minder geslaagd, ook zeker omdat het een pilot strap is op een diver. Ik zou gaan voor een āstandaardā blauwe band met witte stiksels over de lengte zoals dit:

Thanx jdw.
enne ze zijn nog te koop hoor, ik verwacht zelfs dat zodra de USA versie hier aanland dat mijn model dik in de uitverkoop gaat.
Update⦠12 dagen met de Mako
Nu ruim 10 dagen in gebruik en het is i.d,d. een erg fijn klokje
mocht je jezelf of een ander een cadeau willen geven dan is die
Mako een goede keuze.
Ik heb er nu bijna 14 dagen regelmatig mee rondgelopen
en wat me opvalt is dat hij niet veel polstijd nodig heeft om een behoorlijke gangreserve op te bouwen, de lume is ruim voldoende
om de nacht mee door te komen.
Ook zwemmen en snorkelen heeft hij doorstaan.
wat betreft de nauwkeurigheid ook tevreden loopt een paar seconden per dag achter heb hem in 12 dagen onlangs 1 minuutje vooruit moeten draaienā¦de rotor geeft een beetje geritsel maar niet hinderlijk.
De bezel lijkt me als duikhorloge gewoon te strak maar die gebruik ik toch nooit.
Conclusie ; praktische klok, moet je gewoon eens geprobeerd hebben
prijs / kwaliteit, lijkt me perfect in verhouding ,
zou ik hem opnieuw kopen⦠ja ( zelfs voor ⬠50 extra ) maar dan mogelijk niet met pepsi bezel maar als gewoon blauw.