Soms neem je een gok, gaat soms goed, andere keren niet.
Soms denk je iets te zien op een wazige, slechte, overbelichte foto waarvan je denkt blij te worden…
Gok genomen, MP advertentie zag er niet uit, maar toch, wie weet is het waar je op hoopte…
Vandaag in ontvangst genomen en uitgepakt, foto’s vertellen de rest!
Blij met deze parel uit ergens tusssen 1965-1972 in originele (?) Tissot doos, op originele stainless steel Tissot rally strap.
Strap ga ik niet dragen maar erg tof om te hebben
Nu foto’s:
Inmiddels op een comfortabele Hirsch nubuck, terwijl ik op zoek ga naar een mooie 18mm leren rally strap
Tof gefeliciteerd
Van harte!
Ik vreesde bij je posttitel even het ergste.
Verassing i.p.v. verrassing
Cool
Lees je in je enthousiasme de tekst 3x na om spelfouten te voorkomen… vergeet je de titel te checken
Nou, een verassing is eerder hot
Joh, overkomt iedereen weleens. Deze was gewoon komisch.
Mooi horloge man! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!
Mooie aanwinst! Veel draagplezier!
Mooi! De doos is niet origineel, wel gaaf.
De doos hoort bij de heruitgave van de pr 516, de prs516.
Maar dat mag (en ik denk zal) de pret niet drukken.
die is mooi
Ik vind die metalen strap ook hartstikke tof. Jammer dat ie wat strak lijkt te zitten.
Ja op de foto zat ie wat strak, maar hij is ajustable dus inmiddels zit ie prima
Mooi horloge, mooie metalen strap, GAVE combi, groovy seventies.
die strap heb ik ooit lang geleden eens aangeschaft. is een totale ramp. niet gebruiken. leer is veel beter.
Gefeliciteerd, mooie aanwinst
Zoals hierboven al ergens gezegd, die doos hoort niet bij het horloge. Is wel een Tissot doos, maar van veel later datum.
Klopt, beter gekeken, er zat een boekje in en een garantiekaart voorheen 2009 Tissot
mijn vel zat er al tussen