Unboxing

hoi,
Ik heb via …2… een Lenzers “einzeger” aangeschaft.
Ik vond dat ik ook zoiets in mn collectie moest hebben. Het is (zeggen ze) een limited edition met nr. 084/250. Bij deze wat fotos.
Groetjes.

48mm (zonder kroon) , Miyota uurwerk ,
24mm lederen band met luxe sluiting,
Zeeeeer tevreden ermee !!

Enige inspiratie van een ander merk kan hem niet worden ontzegd :smiley:

Ik weet het , maarja …budget hè :wink:

Heel erg mooi, een “één-wijzerplaat” lijkt me ook erg leuk om nog een keer te proberen! Ik zou denk ik eerder voor mechanisch gaan ipv quartz…

Veel plezier met je aanwinst, ik ben benieuwd hoe het aflezen gaat!:smiley:

Mauzer Schreef:

Heel erg mooi, een “één-wijzerplaat” lijkt me ook
erg leuk om nog een keer te proberen! Ik zou denk
ik eerder voor mechanisch gaan ipv quartz…

Veel plezier met je aanwinst, ik ben benieuwd hoe
het aflezen gaat!:smiley:

Zoals ik al zei , budget hè .

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. Ik zag 'm deze week ook al voorbij komen op het www. Hij is idd duidelijk gebaseerd op hét andere merk, maar voor het budget een prima alternatief. Veel plezier ermee. En ook met aflezen:D

Gr Wouter

Van harte proficiat.

48mm, wel heel erg groot.
Gefeliciteerd!

hcptdg Schreef:

Enige inspiratie van een ander merk kan hem niet
worden ontzegd :smiley:

En dat is een understatement :wink:

ik zou imho toch doorsparen als je zo graag een einzeigner wilt hebben, ik vind 48mm ook veels te groot, Meistersinger zijn iets schappelijkere maten vind ik. Het design vind ik wel mooi:) Veel plezier ermee!

proficiat!

een einzeiger staat ook nog op mn lijstje. maar dan wel een handopwinder en een vintage achtige wijzerplaat.

ook voor mij is de 48mm te fors. zou zelf meer voor iets van tussen de 42 en 44 gaan.

+1 >x

Proficiat(tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze eigengereide aanwinst!!
Geniet er van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

gefeliciteerd met je aanwinst.

Ik had hem ook gezien maar ik wil toch liever een Meistersinger

Ik heb dezelfde, ook via www…2… aangeschaft, ik vind het een mooie klok!
Ik heb de nummer 003/250, net te laat met kopen om het zo maar eens uit te drukken.
Lijkt op… ja knopt, maar moet het altijd € 1000,00 en meer kosten?
Ik ben er zelf zeer tevreden mee en wens jou ook veel plezier met je klok.
Alleen het aflezen kost mij wat meer moeite…nou ja moeite is niet het juiste woord, je bent het niet gewoon om zo effe snel de tijd te lezen. Ik zie het meer als een weekend-horloge (nieuw scrabble-woord) als je net effe meer rust en tijd hebt.
Maar goed dat is mijn bescheiden mening.

Gefeliciteerd beiden met jullie aankoop!

Zag de aanbieding ook voorbij komen, maar ben ih trotse bezit van een MeisterSinger. Betekent niet dat ik deze niet mooi vind en toch nog even heb getwijfeld. Ik zou me ws gaan irriteren over het feit dat mijn MS niet zou dagen maar deze ‘look-a-like’, vandaar niet gedaan.

Ps. Dat aflezen heb ik nog nooit als ‘probleem’ gezien. Voordeel is wel dat er ook een MS-wandklok in de kamer hangt waar ik/wij op hebben kunnen ‘oefenen’ alvorens ik de MS kocht…:wink:

Tsja… als liefhebber kan ik helaas niet anders dan deze klok als een kopie beschouwen.

Toch veel plezier er van.