Gezien ik vandaag mijn TL-2 bereikt heb bied ik hierbij aan, de Uncle Seiko executive band die ik bij mijn 79830RB heb gekregen.
Band is in goede staat en spaarzaam gedragen op originele tudor gesp door de vorige eigenaar.
Betreft hier dus het model waarbij het gebruik van eigen sluiting nodig is.
Voorkeur gaat voor mij uit naar afhalen omdat men dan zelf de band in het echt kan zien, echter kan ik natuurlijk wel superscherpe foto’s opsturen.
Afhaal: Wolvega en regelmatig Hoogeveen.
Prijs: €85
Mocht ik nog wat vergeten zijn of verkeerd gedaan hebben.
Bij voorbaat excuses.


