Spannend! Vannacht ligt heel Amerika wakker: Pound 4 Pound fighter and stil undefeated Floyd Mayweather jr (36 yrs) after 44 fights vs k.o. champ and also undefeated after 42 fights, Canello (23 yrs)! Dit wordt een titanenstrijd mensen. Een echte clash. Wie gaat er winnen??? Tegen de tijd dat de meeste mensen dit lezen, is de uitslag al bekend. #THEONE
Check de link met zijn horloges collectie … belachelijk (
Hij is vannacht door een klinkende puntenoverwinning 60 miljoen of zo rijker geworden hahaha. Dit gaat echt nergens meer over lol
Sprinter Schreef:
Spannend! Vannacht ligt heel Amerika wakker: Pound
4 Pound fighter and stil undefeated Floyd
Mayweather jr (36 yrs) after 44 fights vs k.o.
champ and also undefeated after 42 fights, Canello
(23 yrs)! Dit wordt een titanenstrijd mensen. Een
echte clash. Wie gaat er winnen??? Tegen de tijd
dat de meeste mensen dit lezen, is de uitslag al
bekend. #THEONE
Check de link met zijn horloges collectie …
belachelijk (
“Mayweather heeft in de afgelopen 24 maanden drie keer officieel gebokst. Per saldo leverde deze prestaties hem 117 miljoen dollar op, aldus Forbes. Omgerekend komt dat neer op circa 87 miljoen euro.”
Ach. als ik zie wat sommige voetballers verdienen. Dat vind ik nergens over gaan. En ik doe toch echt tien keer liever een seizoen mee met een of andere voetbalclub dan dat ik één rondje met Mayweather of zijn tegenstander in de ring sta!::o Voetballen is echt easy money!
Sprinter Schreef:
Hij is vannacht door een klinkende
puntenoverwinning 60 miljoen of zo rijker geworden
hahaha. Dit gaat echt nergens meer over lol
Ach er zijn mensen die dat vanuit hun lederen fauteuil binnenharken, zonder ooit één klap te krijgen en vaak ten koste van hun werknemers of (bankiers) jou en mij. Allemaal relatief, dus.
BramJ Schreef:
“Mayweather heeft in de afgelopen 24 maanden drie
keer officieel gebokst. Per saldo leverde deze
prestaties hem 117 miljoen dollar op, aldus
Forbes. Omgerekend komt dat neer op circa 87
miljoen euro.”
tja… 3 wedstrijden in 2 jaar tijd… maar… bedenk wel dat je wel tussen de wedstrijden in VOLOP in training moet zijn om überhaupt levend en bij bewustzijn de ring te verlaten…
eigenlijk is het dan nog steeds oneerlijk… als je bedenkt dat schaatsers ook het hele jaar moeten trainen om in de winter in een paar weken tijd te moeten pieken… waarom heeft Sven Kramer niet zo’n “mooie” collectie?.. (
Jullie weten dat ik op en top sportman WAS Nu doe ik letterlijk alleen nog thuis de was (
De bokssport is echt een van de zwaarste sporten die er bestaat. Zeker in Amerika waar het niveau zo hoog is! Floyd staat bekend als een man met een hele grote mond en hij maakt met iedereen ruzie, maar over zijn bokskwaliteiten valt niets te twisten. Hij traint super, maar dan ook super hard! Hij behoort tot de grootste boksers allertijden en op dit moment is hij de grootste. Hij is de Messie van het boksen en met zijn snelle stoten ook de Usain Bolt van het boksen. Hij gaat ook te werk met de precisie van een chirurg :#
Ik blijf het geld wel erg veel vinden en zijn horloges slaan echt nergens op hahaha. Tja, hoort wel bij Las Vegas en zeker in de muziek/gangsta rap wereld. Zijn Moneyteam waar hij continue door omringd wordt, bestaat o.a. ook uit Justin Bieber en Kanyee West (een andere unieke gek).
Tja, soms snap ik wel dat het in een bepaald wereldje past. Net als een Rolex bij de Chinees om de hoek die in een Benz rijdt, een advocaat met een IWC in een chique Jaguar, dus rappers en boksers met veel bling… niet meer dan logisch.