Even een warme douche uitdelen op deze zonnige zondagmiddag.
Drie maanden geleden kocht ik bij Undone Watch een heel leuk ‘vintage look’ horloge, zie foto. De Urban Vintage Newman. Kwalitatief netjes horloge, met een Seiko hybride uurwerk erin en naar eigen smaak te customizen via de Urban website. Dat alles voor slechts 295 dollars exclusief verzenden. Voor 50 dollars laten verzenden met EMS Express Service en binnen een week was het horloge hier. Leuk klokje, zeer tevreden dus.
Kort geleden wilde ik er een paar bandjes van Urban bij kopen, om te kunnen wisselen. Lang verhaal kort: 2 bandjes besteld via de website en wederom per EMS Express laten verzenden (levertijd: 4 tot max. 7 werkdagen). Drie weken later waren de bandjes helaas nog niet hier en de EMS customer service vertelde mij dat de zending helemaal niet in het Nederlandse systeem terecht was gekomen. Pakje onbekend… Zoek het maar uit. Het EMS Hong Kong systeem zei: pakje verstuurd en inmiddels op plaats van bestemming…
Mailtje gestuurd naar Undone. Vriendelijk te woord gestaan door dhr. Jessie Chan, die beloofde de zaak direct te regelen. Eén dag later, echt één dag, werd door UPS een pakje bij mij bezorgd van Undone, met daarin nog eens de twee bandjes die ik had besteld én een extra gratis bandje in een andere kleur. Dat noem ik TOPSERVICE, maar we zijn er nog niet…
Drie dagen later gaat de deurbel. Bezorger van Post.nl/ EMS met een pakje voor Klokkengek. Je raadt het… de oorspronkelijke zending was bij Post.nl/ EMS ineens boven water gekomen en nu dus bij mij afgeleverd.
Mailtje naar Jessie Chan: wat zal ik met die twee bandjes doen?
Direct antwoord van ‘Jackie Chan’: je mag de bandjes houden, ‘with compliments and apologies!’
Vandaar, hierbij dus even de hete douche uitgedeeld aan Jessie Chan van Undone Watch! Dingen kunnen soms fout gaan, maar het gaat er dan uiteindelijk om hoe je de zaken afhandelt. Dat laatste heeft Undone Watch op een fantastische manier gedaan! Aanbevelenswaardig bedrijf.
Zie hier:
Thank you Jessie!