Unieke Citizen Campanola Cosmosign

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (alleen verkoop, geen interesse in ruil) Ik kocht dit horloge bijna een jaar geleden. Het is een redelijk uniek stuk, hier op het HF nog niet gezien. Het zal, gezien de nummering, ook een beperkte oplage zijn geweest. De Campanola serie van Citizen is geplaatst in het wat duurdere segment. Erg mooie afwerking, en de sterrenhemel beweegt mee met de tijd. Een keer instellen en hij klopt. Ik kocht hem zoals ik hem nu verkoop, zonder verdere toebehoren. En waarom eigenlijk verkoop

? Tja, draag momenteel veel de andere horloges uit mijn collectie; aan deze kom ik amper toe. Dus, ben je weer eens in voor iets speciaals: hier is je kans.
Hij staat vooralsnog alleen hier op HF te koop, maar ik overweeg hem ook elders te plaatsen. Zien hoe het loopt.

Merk en model: Citizen Campanola Cosmosign model 103, Nr 191
Diameter: ca 43 mm zonder kroon
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen, anders extra verzekerd via PostNl of DHL (ca €10?)
Conditie (krassen, werking etc): glas en voorzijde krasvrij, achterzijde wat (ondiepe) krassen zie foto.
Horloge loopt probleemloos en op tijd. Batterij vrij recent vernieuwd. Originele lederen Campanola band met snelsluiting.
Soort uurwerk en kaliber: Kwarts, 4391 T0003508
Vraagprijs: €950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Yes, I do.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Nog eens onder de aandacht. Het is een vraagprijs, sta open voor een (realistisch) bod. Dit model werd/wordt in Europa niet verkocht. Weer eens wat anders toch?

1 like

De laatste up. Zet de vraagprijs in één keer op 895 euro. En: bieden kan altijd, maar probeer het vooral netjes te houden. Zoals gezegd, dit is een uniek, handgemaakt horloge. Nog een foto van de achterzijde erbij. Er zijn dus wat swirls. Met je nagel voel je ze niet. Verder in topstaat.

1 like

Nou, vooruit: nog eens onder de aandacht. Een net bod kan ik altijd in overweging nemen.

Intussen staan de sterren natuurlijk weer geheel anders, dus nog maar eens onder de aandacht brengen, dit unieke klokje.

5 likes

En mocht je graag sterretjes zien: dit is je kans!

1 like

En als ik er nu eens 850 van maak, begint het dan een beetje te kriebelen? Laat maar horen.

Nou, de kriebel manifesteert zich nog niet echt uitbundig. Dan maar eens een goed bod doen in plaats van elkaar allemaal steeds maar dezelfde Citizens te laten zien? Deze is uniek. Uit Japan laten komen kost stukken meer.

Nog beschikbaar. Een net bod kan ik uiteraard altijd in overweging nemen. Kom maar op.

800 voor dit moois?

Nog eens onder de aandacht

en deze staat ook te koop, echt!

1 like

Nu ik toch bezig ben: deze is ook nog beschikbaar. Uniek ding.