Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (alleen verkoop, geen interesse in ruil) Ik kocht dit horloge bijna een jaar geleden. Het is een redelijk uniek stuk, hier op het HF nog niet gezien. Het zal, gezien de nummering, ook een beperkte oplage zijn geweest. De Campanola serie van Citizen is geplaatst in het wat duurdere segment. Erg mooie afwerking, en de sterrenhemel beweegt mee met de tijd. Een keer instellen en hij klopt. Ik kocht hem zoals ik hem nu verkoop, zonder verdere toebehoren. En waarom eigenlijk verkoop
? Tja, draag momenteel veel de andere horloges uit mijn collectie; aan deze kom ik amper toe. Dus, ben je weer eens in voor iets speciaals: hier is je kans.
Hij staat vooralsnog alleen hier op HF te koop, maar ik overweeg hem ook elders te plaatsen. Zien hoe het loopt.
Merk en model: Citizen Campanola Cosmosign model 103, Nr 191
Diameter: ca 43 mm zonder kroon
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2023
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur afhalen, anders extra verzekerd via PostNl of DHL (ca €10?)
Conditie (krassen, werking etc): glas en voorzijde krasvrij, achterzijde wat (ondiepe) krassen zie foto.
Horloge loopt probleemloos en op tijd. Batterij vrij recent vernieuwd. Originele lederen Campanola band met snelsluiting.
Soort uurwerk en kaliber: Kwarts, 4391 T0003508
Vraagprijs: €950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Yes, I do.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).